Thumbnail
Π.Δ.

Όπως θα δείτε και παρακάτω ολόκληρο το προεδρικο διάταγμα υπ'αριθμ. 152 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο Υπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε πως βρίσκεται σε ισχύ. Αυτό σημειώνει το έγγραφο που διαβιβάστηκε στην Βουλή και τονίζει ότι: 

Το  Π.Δ 152/2013 (περ. ιβ, παρ.1, άρθρο 4),  ορίζει   σαφέστατα ότι δημόσιοι και ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, εν προκειμένω της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αξιολογούνται από τους Σχολικούς Συμβούλους ειδικοτήτων και όχι από άλλα πρόσωπα.

Η  πολιτεία δεν απαξιώνει την έννοια της αξιολόγησης, αλλά η ίδια ορίζει το νομοθετικό πλαίσιο, βάσει του οποίου αποτιμάται τόσο το εκπαιδευτικό έργο όσο και οι φορείς του. Πρόθεσή της μάλιστα είναι να το ανανεώσει μέσω των πορισμάτων του εθνικού και κοινωνικού διαλόγου  για την παιδεία.
Στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών, η αποτίμηση του επιστημονικού και παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να γίνεται με τα διαφοροποιημένα κριτήρια που επιλέγει κάθε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο. Επομένως,το  κάθε εκπαιδευτήριο, οφείλει να ακολουθεί τη νομιμότητα και να εφαρμόζει σωστά τις υπάρχουσες ρυθμίσεις.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου διεξάγεται βάσει του θεσμικού πλαισίου και μέσω των θεσμικών οργάνων που θεσμοθετεί/ορίζει το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Οι εν λόγω αξιολογήσεις αποτελούν μείζον ζήτημα για την ελληνική εκπαίδευση και για τον λόγο αυτό, το ΥΠ.Π.Ε.Θ. τις έχει συμπεριλάβει στην ατζέντα των θεμάτων του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία.
Σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 10/25-01-2016 έγγραφο της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε., το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο για την (αυτο-)αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013, Υ.Α. 30972/Γ1/05-03-2013|ΦΕΚ Β/614/15-03-2013) καθορίζει σαφώς τους αξιολογητές, τους τομείς, τα κριτήρια και τις διαδικασίες αξιολόγησης, που ισχύουν για τα δημόσια και για τα ιδιωτικά σχολεία, αδιακρίτως. Άτομα που δεν έχουν θεσμική αρμοδιότητα δεν μπορούν να ασκήσουν αξιολογικό έργο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλος
Σημαντική μείωση στις βάσεις μεταθέσεων δασκάλων την τελευταία τετραετία
Η σύγκριση των ετών 2021 και 2025 αποκαλύπτει μια σαφή καθοδική τάση, γεγονός που προβληματίζει εκπαιδευτικούς και αρμόδιους φορείς
Σημαντική μείωση στις βάσεις μεταθέσεων δασκάλων την τελευταία τετραετία
mathites foitites
Μαζική συμμετοχή μαθητών στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου: «Κλείνουμε τα σχολεία μας, αγωνιζόμαστε για τη ζωή που μας αξίζει»
Η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας κάλεσε τους μαθητές να κλείσουν τα σχολεία τους και να συγκεντρωθούν στα Προπύλαια στις 10:00 το πρωί, με...
Μαζική συμμετοχή μαθητών στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου: «Κλείνουμε τα σχολεία μας, αγωνιζόμαστε για τη ζωή που μας αξίζει»
μαθηματικα
Ένας 16χρονος μαθητής–θαύμα που έγινε δεκτός στο Πανεπιστήμιο του Bath αλλά ονειρεύεται το ΕΚΠΑ
Γιώργος Λεβεντίδης: Η μαθηματική ιδιοφυΐα που έσπασε τα όρια του σχολείου - Μια σπάνια ακαδημαϊκή διάκριση - 16χρονος Έλληνας μαθητής γίνεται δεκτός...
Ένας 16χρονος μαθητής–θαύμα που έγινε δεκτός στο Πανεπιστήμιο του Bath αλλά ονειρεύεται το ΕΚΠΑ