25.08.2025 - 09:27 Σταμνά Αιτωλοακαρνανίας: Εκεί όπου η τέχνη συναντά την τοπική ιστορία Το Ινστιτούτο Τοπικής Ιστορίας διοργανώνει για 4η χρονιά εργαστήρια συγγραφής με αιχμή την τέχνη, την παράδοση και την πολιτιστική μνήμη ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σταμνά Αιτωλοακαρνανίας: Εκεί όπου η τέχνη συναντά την τοπική ιστορία
24.08.2025 - 00:01 Η τέχνη και η επιστήμη πίσω από το γλυκό του κουταλιού σταφύλι Πίσω από την απλή του εικόνα κρύβεται γνώση, εμπειρία και μια σειρά από φυσικοχημικές διεργασίες που κάνουν το αποτέλεσμα μοναδικό. ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η τέχνη και η επιστήμη πίσω από το γλυκό του κουταλιού σταφύλι
07.08.2025 - 09:30 Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης: Πότε διεξάγονται οι εισαγωγικές εξετάσεις για το 2025-2026 Οι Σχολές αποστέλλουν τις προτάσεις τους για την Επιτροπή Εξετάσεων στη Διεύθυνση Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης (Δ.Κ.Ε) του υπουργείου... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης: Πότε διεξάγονται οι εισαγωγικές εξετάσεις για το 2025-2026
22.07.2025 - 21:45 Αντιδράσεις της ΑΣΚΤ για το νομοσχέδιο ασφάλειας στα ΑΕΙ: “Λογοκρισία στην τέχνη και την ελευθερία έκφρασης” Το σχέδιο νόμου θεωρείται ότι καταστρατηγεί θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές, επιβάλλει πειθαρχικό καθεστώς στους φοιτητές και οδηγεί σε λογοκρισία... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αντιδράσεις της ΑΣΚΤ για το νομοσχέδιο ασφάλειας στα ΑΕΙ: “Λογοκρισία στην τέχνη και την ελευθερία έκφρασης”
19.07.2025 - 17:36 Οι εκπαιδευτικοί Εικαστικών στο πλευρό της Έφης Λάζου: «Δίωξη ενάντια στην ελευθερία έκφρασης και την τέχνη» Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: «Η καλλιτεχνική δραστηριότητα εκτός σχολείου όχι μόνο επιλήψιμη δεν είναι αλλά αποτελεί και θετικό... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Οι εκπαιδευτικοί Εικαστικών στο πλευρό της Έφης Λάζου: «Δίωξη ενάντια στην ελευθερία έκφρασης και την τέχνη»
10.07.2025 - 16:44 Δημιουργούνται 2.130 νέες οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών Καλλιτεχνικών, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης Παράλληλα, μεριμνάται η αναγνώριση της πραγματικής προϋπηρεσίας όσων προσελήφθησαν τον Σεπτέμβριο του 2024 ως μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δημιουργούνται 2.130 νέες οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών Καλλιτεχνικών, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης
10.07.2025 - 14:50 Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης: Προκήρυξη εισαγωγικών εξετάσεων για νέα «ταλέντα» Ευκαιρία για νέα ταλέντα χωρίς απολυτήριο Λυκείου – Προκηρύχθηκαν οι εξετάσεις για εισαγωγή στις Ανώτερες Δραματικές Σχολές 2025–2026 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης: Προκήρυξη εισαγωγικών εξετάσεων για νέα «ταλέντα»
28.06.2025 - 06:00 10 αριστουργήματα της παγκόσμιας τέχνης που παραμένουν διαχρονικά Aπό γλυπτά έως πίνακες, τα παρακάτω έργα θεωρούνται από τα σπουδαιότερα στην ιστορία και εξακολουθούν να συγκινούν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον... ΚΟΙΝΩΝΙΑ 10 αριστουργήματα της παγκόσμιας τέχνης που παραμένουν διαχρονικά
16.06.2025 - 11:50 «Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστούν οι ποικίλες δράσεις, οι δημιουργίες και το όραμα των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μέσα από αφιερώματα,... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
16.06.2025 - 05:26 «Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού «Ο πολιτιστικός τομέας στερείται εξειδικευμένων επιστημόνων, ενώ εμείς αγωνιζόμαστε να βρούμε θέση στον χώρο που εκπαιδευτήκαμε» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
13.06.2025 - 06:33 Μπορούν να συλλειτουργήσουν λογοτεχνία, επιστήμη, τέχνη, φιλοσοφία, πολιτική; Μπορούμε να πάρουμε μια γεύση της πρότασής μου, αν διαβάσουμε έστω και ένα βιβλίο, αυτού του κλίματος, ένα βιβλίο που μπορεί να είναι επιστημονικό... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μπορούν να συλλειτουργήσουν λογοτεχνία, επιστήμη, τέχνη, φιλοσοφία, πολιτική;
13.06.2025 - 05:06 Λόγος Υπέρ Τέχνης (ή γιατί η τέχνη δεν γίνεται οδηγός στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο) Τι είναι όμως εκείνο που καλεί τους/τις μαθητές/-τριες να γράψουν για τη δημιουργικότητα στο ελληνικό σχολείο στις πανελλήνιες εξετάσεις, ενώ... ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λόγος Υπέρ Τέχνης (ή γιατί η τέχνη δεν γίνεται οδηγός στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο)