Η ομάδα έκπληξη όλων των εποχών στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο Λέστερ που κέρδισε φέτος ανάμεσα στους γίγαντες το πρωτάθλημα της Αγγλίας, έκανε δωρεά 2,5 εκατ ευρώ στα νοσοκομεία της πόλης του Λέστερ. Το αφεντικό της ομάδας πέρα από τις Mercedes που χάρισε στους ποδοσφαιριστές του ρόστερ αλλά και τα χρήματα που τους έδωσε για να διασκεδάσουν στο καζίνο στηρίζει και έμπρακτα τη μικρή πόλη της Αγγλίας.
Δωρεά από τη Λέστερ στα νοσοκομεία της πόλης!
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς