ειδικη αγωγή
Thumbnail
Τι είπε ο Υπουργός Παιδείας για τις διαθεσιμότητες και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
 
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
 
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
 
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
 
Μαρούσι, 25-07-2013
 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ          
 
«Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου στον REAL FM και την Κάτια Μακρή»
 
Για την συνάντηση με τον Υπ. Υγείας
 
 Είχαμε προαναγγέλλει ότι από τους ανθρώπους που τίθενται σε διαθεσιμότητα, οι καθηγητές, οι οποίοι έχουν να κάνουν με τα επαγγέλματα Υγείας,  θα μεριμνούσαμε ούτως ώστε να απορροφηθούν, αφού αξιολογηθούν βεβαίως, από το  Υπουργείο Υγείας.  Διότι πράγματι υπάρχουν ανάγκες όπως είπε και ο αρμόδιος Υπουργός, ο κ. Γεωργιάδης στο Υπουργείο Υγείας. Έτσι, αυτοί οι άνθρωποι, που είναι περίπου 1400 αξιολογούνται και περνούν σε υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας ούτως ώστε να μπορέσουν κι εκεί να καλύψουν κενά και οι ίδιοι να μην μείνουν εντός εργασιακού περιβάλλοντος.
 
Κάθε διοικητική αναδιάρθρωση που γίνεται, να εντάσσεται σε ένα Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό. Και από την πλευρά μας αυτό που κάνουμε, είναι να βλέπουμε τις ανάγκες ούτως ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι αυτοί, να καλύψουν  κενά σε τομείς του Δημοσίου .
 
Για την τροπολογία
 
Εμείς είχαμε προβλέψει αυτήν την εξαίρεση για ευνόητους λόγους.  Θεωρούμε ότι άνθρωποι οι οποίοι έχουν αυξημένα προσόντα πρέπει, να κρατήσουμε στο Δημόσιο. Ο συνολικός αριθμός, που ήταν υποχρέωση της Κυβέρνησης δεν μπορούσε να καλυφθεί, κι επομένως κοιτάζουμε να καλύψουμε αυτόν τον αριθμό.  Οι άνθρωποι αυτοί θα πριμοδοτηθούν ούτως ώστε αμέσως κι αυτοί να απορροφηθούν σε Τομείς του Δημοσίου, γιατί έχουν αυξημένα προσόντα . Ακριβώς γιατί αυτό επιβάλλει και η λογική της αναδιάρθρωσης του Δημοσίου Τομέα, δηλαδή να κρατήσουμε ανθρώπους οι οποίοι έχουν αυξημένα προσόντα.
 
Για τη Διαθεσιμότητα
 
Είχαμε ολοκληρώσει ένα στρατηγικό σχέδιο, ένα πλαίσιο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, αξιολόγηση δομών και υπηρεσιών του Υπουργείου κι εντάξαμε την κινητικότητα μέσα στην αναδιάρθρωση και μέσα στις μεταρρυθμίσεις που κάνουμε, ιδιαίτερα για την Τεχνική Εκπαίδευση.
 
Δηλαδή, προσπαθήσουμε και αποφύγαμε την οριζόντια περικοπή. Γι’ αυτό κινηθήκαμε κατ’ αυτόν τον τρόπο. Πρέπει να αξιολογούμε πάντοτε δομές και διαδικασίες και να βλέπουμε ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα.
 
Για το αν  θα βγουν άλλοι εκπαιδευτικοί στη διαθεσιμότητα
 
Εκπαιδευτικοί όχι! Και αυτό ενεκρίθη και στο Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ενεκρίθη ο Οργανισμός του Υπουργείου,  το περίφημο staffing plan, δηλαδή  το πλαίσιο διαχείρισης προσωπικού, η αναδιάρθρωση των δομών και των διαδικασιών . Από κει και πέρα όμως τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, τα οποία πρέπει τα ίδια να αξιολογήσουν τις δομές τους και ιδιαίτερα τις διοικητικές τους δομές, να δουν εκεί τα ελλείμματα, τις υπεραριθμίες και από κει και πέρα να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
 
Για τους Διοικητικούς Υπάλληλους των ΑΕΙ-ΤΕΙ
 
Έχουμε περίπου 12.000 καθηγητές και 10.000 διοικητικούς
 
Πρέπει να δούμε την αναλογία αυτή απέναντι και στον φοιτητικό πληθυσμό, αλλά πράγματι εκεί θα μπορέσουν τα Ιδρύματα να κάνουν αξιολόγηση. Πρέπει οπωσδήποτε. Και τους παροτρύνουμε να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες εκπόνησης του Οργανισμού τους, να κάνουν αξιολόγηση δομών και διαδικασιών και να δουν που υπάρχουν περιθώρια.
 
 
Για το νέο  πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου
 
 Λένε κάποιοι ότι υπάρχουν κάποιοι εκπαιδευτικοί που δεν μπαίνουν στις τάξεις. Εδώ υπάρχουν διάφορες κατηγορίες. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μπορεί να έχουν μια εκπαιδευτική άδεια. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μπορεί να έχουν άδεια μητρότητος. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη. Επομένως τι κάναμε;
 
Είδαμε σιγά σιγά αυτό το ποσοστό. Υπάρχουν και οι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, οι οποίοι ελέγχουν τη διαδικασία, για να δουν πράγματι εάν υπάρχει μια παρατεταμένη «μη είσοδος» στην τάξη από κάποιους. Και από εκέι και πέρα, εμέις βάλαμε το πληροφοριακό σύστημα, το οποίο θα ενημερώνεται καθημερινά από το Σεπτέμβριο, ούτως ώστε να έχουμε την πλήρη εικόνα και όχι μια στιγμιαία φωτογραφία. Την πλήρη εικόνα για το ποιος εκπαιδευτικός δουλεύει, πού και πόσο.
 
Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο και βλέπετε ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν γίνει πράγματα στην Εκπαίδευση τα οποία δεν είχαν γίνει 30 χρόνια. Πάμε να εξορθολογήσουμε ένα σύστημα βρίσκοντας ένα τοπίο, ένα περιβάλλον, το οποίο δυστυχώς δεν τιμά την χώρα μας σε πολλά επίπεδα.
 
Για τις αποσπάσεις
 
Οι αποσπάσεις στην Κεντρική Υπηρεσία θα μειωθούν από Σεπτέμβριο. Είμαστε μέσα ένα μεγάλο μέρος γιατί αντιλαμβάνεστε ότι πρέπει να υπάρξει και η λειτουργία της Κεντρικής Υπηρεσίας, αλλά ένα μεγάλο μέρος θα επιστρέψει στα σχολεία. Αυτό, είμαστε σε μία διαδικασία λοιπόν, γιατί αυτά μεταθέσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις, γίνονται αυτή την εποχή και σας είπα ότι οι αποσπάσεις αναγκαστικά θα μειωθούν στο ελάχιστο. 
 
 
 
Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τραγική η κατάσταση στην Κέρκυρα για τους Εκπαιδευτικούς με την εξεύρεση κατοικίας

ΑΣΕΠ: Πιστοποίηση Αγγλικών χωρίς Speaking - Έκθεση σε 1 ημέρα: Υπάρχει και σαρώνει το ενδιαφέρον

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ: Στα καθήκοντα των εκπαιδευτικών η ενδοσχολική επιμόρφωση και ο ηλεκτρονικός φάκελος
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα επιμορφωτικά σεμινάρια της παρ. 1 του άρθρου 95 είναι προαιρετική και συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή τους.
ΥΠΑΙΘ: Στα καθήκοντα των εκπαιδευτικών η ενδοσχολική επιμόρφωση και ο ηλεκτρονικός φάκελος
Η αναγνώριση της συνάφειας μεταπτυχιακών και από πότε ισχύουν οι μισθολογικές αλλαγές
Η κατάταξη στα ΜΚ της προηγούμενης περίπτωσης πραγματοποιείται μόνο όταν το περιεχόμενο των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών είναι συναφές με το...
Η αναγνώριση της συνάφειας μεταπτυχιακών και από πότε ισχύουν οι μισθολογικές αλλαγές
Τραγικό! 5χρονο παιδί μόλις ξύπνησε άρχισε να βγάζει αφρούς από το στόμα και πέθανε σε 2 ώρες
Το παιδί όταν έφθασε στο νοσοκομείο είχε μυδρίαση στους οφθαλμούς και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του Ιατρονοσηλευτικού προσωπικού του...
Τραγικό! 5χρονο παιδί μόλις ξύπνησε άρχισε να βγάζει αφρούς από το στόμα και πέθανε σε 2 ώρες