panelladikes
INTIME/Image Online
Πανελλαδικές 2022 - ΕΠΑΛ: Πώς υπολογίζονται τα μόρια και τα κριτήρια ισοβαθμίας

Σήμερα Τρίτη, 7 Ιουνίου, εξετάζονται οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ στις πανελλαδικές εξετάσεις 2022, σε Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), Δίκτυα Υπολογιστών και Αρχές Βιολογικής Γεωργίας.

Σχετικά με το μάθημα της Ανατομίας - Φυσιολογίας 2

Είναι μάθημα ειδικότητας. Στην «Ανατομία - Φυσιολογία 2» εξετάζονται οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ από τον τομέα «Υγείας και Πρόνοιας - Ευεξίας».

Σχετικά με το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ)

Είναι μάθημα ειδικότητας. Στις «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ)» εξετάζονται οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ από τον τομέα «Διοίκησης και Οικονομίας».

Σχετικά με το μάθημα των Δικτύων Υπολογιστών

Είναι μάθημα ειδικότητας. Στα «Δίκτυα Υπολογιστών» εξετάζονται οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ από τους τομείς:

  • Πληροφορικής
  • Ηλεκτρολογίας, Ηλεκρονικής και Αυτοματισμού (Ειδικότητα: Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων)

Σχετικά με το μάθημα των Αρχών Βιολογικής Γεωργίας

Είναι μάθημα ειδικότητας. Στις «Αρχές Βιολογικής Γεωργίας» εξετάζονται οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ από τον τομέα «Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος».

Το alfavita.gr. όπως κάθε χρόνο, θα δημοσιεύσει πρώτο τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων και τις απαντήσεις σε Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), Δίκτυα Υπολογιστών και Αρχές Βιολογικής Γεωργίας.

panelladikes_1.jpg

Πανελλαδικές 2022 - ΕΠΑΛ: Πώς υπολογίζονται τα μόρια και τα κριτήρια ισοβαθμίας

Δείτε εδώ την εγκύκλιο για τα ΕΠΑΛ

Σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού μορίων των ΕΠΑΛ

Σύμφωνα με το άρθρο 15α «Συντελεστές βαρύτητας, Τρόπος υπολογισμού μορίων για όσους συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2022 και εφεξής» που προστίθεται με την ως άνω Υ.Α., ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου που συμμετέχει στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2022 και εφεξής για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων, γίνεται ως εξής: ο γραπτός βαθμός σε καθένα από τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα τα οποία προβλέπονται στην Ειδικότητα όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Τομέα Σπουδών, πολλαπλασιάζεται με τον αντίστοιχο συντελεστή βαρύτητας, όπως αυτός ορίστηκε με την υπό στοιχεία Φ.153.1/148498/Α5/18-11-2021 (B’ 5400) απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Καθορισμός των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής». Τα τέσσερα (4) ανωτέρω γινόμενα προστίθενται και το τελικό άθροισμα 2 πολλαπλασιάζεται επί χίλια (1000), για να προκύψει έτσι ο συνολικός αριθμός μορίων κάθε υποψηφίου για κάθε Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος. Ο βαθμός κάθε πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος εκφράζεται στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου. Σημειώνεται ότι οι συντελεστές βαρύτητας ανά μάθημα καθορίστηκαν με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι. για κάθε Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος και ανακοινώθηκαν με την προαναφερθείσα Υ.Α. 

  • Υποψήφιος από τον τομέα Διοίκησης και Οικονομίας που έλαβε την εξής βαθμολογία:

ipologismos_morion_panelladikes_epal


συγκεντρώνει για το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (Αθήνα) 16750 μόρια σύμφωνα με τους ορισθέντες συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων:

ipologismos_morion_panelladikes_epal

 

  • Υποψήφιος από τον τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος που έλαβε την εξής βαθμολογία:

ipologismos_morion_panelladikes_epal

συγκεντρώνει για το Τμήμα Βιοτεχνολογίας (Αθήνα) 17400 μόρια σύμφωνα με τους ορισθέντες συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων:

ipologismos_morion_panelladikes_epal

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ

  • Υποψήφιος από τον τομέα Μηχανολογίας στην Ειδικότητα Τεχνικός Οχημάτων που έλαβε την εξής βαθμολογία:

ipologismos_morion_panelladikes_epal

συγκεντρώνει για το Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών 19020 μόρια σύμφωνα με τους ορισθέντες συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων:

ipologismos_morion_panelladikes_epal

  • Υποψήφιος από τον Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων που έλαβε την εξής βαθμολογία: 

ipologismos_morion_panelladikes_epal

συγκεντρώνει για το ίδιο τμήμα -Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών 18.900 μόρια σύμφωνα με τους ορισθέντες συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων:

ipologismos_morion_panelladikes_epal


ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ

  • Υποψήφιος από τον τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού που έλαβε την εξής βαθμολογία: 

ipologismos_morion_panelladikes_gel

συγκεντρώνει για το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πάτρας (Παν. Πατρών) 20.680 μόρια, σύμφωνα με τους ορισθέντες συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων:

ipologismos_morion_panelladikes_gel

Σχετικά με τα κριτήρια ισοβάθμιας

Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 16 , όπως αντικαταστάθηκε με την ως άνω Υ.Α.: 

Η επιλογή των υποψηφίων γίνεται μόνο για τις Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων που έχουν δηλώσει προτίμηση εισαγωγής και κατά φθίνουσα σειρά μορίων μέχρι τη συμπλήρωση των θέσεων εισακτέων σε κάθε Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος κατά περίπτωση.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων υποψηφίων στη θέση του/της τελευταίου/- ας εισαγόμενου/-ης σε Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος του άρθρου 1 της παρούσας, εισάγεται ο/η υποψήφιος/α που προηγείται στο άθροισμα βαθμολογίας των δύο μαθημάτων Ειδικότητας και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγεται ο/η υποψήφιος/α που προηγείται στο άθροισμα βαθμολογίας των δύο μαθημάτων Γενικής Παιδείας. Εάν εξακολουθούν να υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγονται όλοι/-ες ως υπεράριθμοι/-ες. Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων με τον/ την τελευταίο/-α εισαγόμενο/-η στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, στη Σχολή Αστυφυλάκων, στη Σχολή Πυροσβεστών στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και στις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και μετά την εξάντληση των ανωτέρω κριτηρίων, εισάγεται ο/η υποψήφιος/α που δήλωσε τη σχολή αυτή με προγενέστερη σειρά προτίμησης. 

Eνδεικτικά:

  • Μεταξύ 2 υποψηφίων του Τομέα Υγείας Πρόνοιας για το Τμήμα Φυσικοθεραπείας (ΠΑ.Δ.Α.), οι οποίοι ισοβάθμησαν στα μόρια στη θέση του τελευταίου εισαγόμενου και έλαβαν την ακόλουθη βαθμολογία:

ipologismos_morion_panelladikes_epal

ipologismos_morion_panelladikes_epal

εισάγεται ο 1ος υποψήφιος διότι στην περίπτωση αυτή έχουμε ισοβαρείς συντελεστές (25%) σε όλα τα μαθήματα, έλαβε όμως μεγαλύτερη βαθμολογία στο άθροισμα των μαθημάτων ειδικότητας %) (1ο κριτήριο ισοβαθμίας). 

  • Μεταξύ 2 υποψηφίων του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος για το Τμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτών (ΠΑ.Δ.Α.), οι οποίοι ισοβάθμησαν στα μόρια στη θέση του τελευταίου εισαγόμενου και έλαβαν την ακόλουθη βαθμολογία:

ipologismos_morion_panelladikes_epal


εισάγεται ο 2ος υποψήφιος διότι ενώ οι δύο υποψήφιοι ισοβαθμούν στο άθροισμα των μαθημάτων ειδικότητας (1ο κριτήριο ισοβαθμίας), ο πρώτος συγκεντρώνει μεγαλύτερη βαθμολογία στο άθροισμα των μαθημάτων της γενικής παιδείας (2ο κριτήριο ισοβαθμίας). 

  • Μεταξύ 2 υποψηφίων του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος για το Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού (ΣΜΥ – Σώματα) , οι οποίοι ισοβάθμησαν στα μόρια στη θέση του τελευταίου εισαγόμενου και έλαβαν την ακόλουθη βαθμολογία:

ipologismos_morion_panelladikes_epal


Εισάγεται ο 2ος υποψήφιος διότι ενώ και οι δυο υποψήφιοι ισοβαθμούν και στο άθροισμα των μαθημάτων ειδικότητας (1ο κριτήριο ισοβαθμίας) καθώς και στο άθροισμα των μαθημάτων γενικής παιδείας (2ο κριτήριο ισοβαθμίας), ο 2ος υποψήφιος είχε δηλώσει την εν λόγω σχολή σε προγενέστερη σειρά προτίμησης στο ΜΔ (3ο κριτήριο ισοβαθμίας).

πανελλαδικές εξετάσεις.jpg

Πανελλήνιες 2022 - ΕΠΑΛ: Αλλαγές στους συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Αλλαγές πραγματοποιήθηκαν σε μέρος των συντελεστών βαρύτητας, των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Αναλυτικότερα, στην υπό στοιχεία Φ.153.1/148498/Α5/18-11-2021 απόφαση της υπουργού Παιδείας, και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Β΄ 5400) αντικαθίστανται τα λαθεμένα στα ορθά από τη σελίδα 69601 έως 69602.

Δείτε τις αλλαγές:

epal_sintelestes_varititas

epal_sintelestes_varititas

epal_sintelestes_varititas

Η συνέχεια εδώ:

 

exetaseis_2.jpg

Το πρόγραμμα για τα ΕΠΑΛ

panellinies_programma_epal_2022

panellinies_programma_epal_2022

panellinies_programma_epal_2022

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητοποιηση
Κινητοποίηση φοιτητών/τριών στην Σύνοδο Πρυτάνεων – «Να μη διαγραφεί κανένας φοιτητής» (Φώτο)
«Η υπεράσπιση του δημόσιου πανεπιστημίου είναι υπόθεση όλης της κοινωνίας»
Κινητοποίηση φοιτητών/τριών στην Σύνοδο Πρυτάνεων – «Να μη διαγραφεί κανένας φοιτητής» (Φώτο)
ασλανιδης
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
Ασλανίδης και Καρυστιανού είχαν ζητήσει προ ημερών την αντικατάσταση του ανακριτή Μπαϊκάμη για παράβαση καθήκοντος
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
αλκοολ
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
Ο υπεύθυνος του μαγαζιού συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης, ενώ ανάλογες κατηγορίες αντιμετωπίζει και ο καθηγητής
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
σχολειο
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»
«Η υπομονή γονέων και μαθητών έχει εξαντληθεί»
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»