πανελλήνιες, πανελλαδικές, τετράδιο, στυλό, υποψήφιος
Μείωση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων 2022 ζητούν οι μαθητές των Λυκείων της Ξάνθης και του Μουσικού Σχολείου - Ανοιχτή επιστολή στη Νίκη Κεραμέως

Μείωση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων 2022 ζητούν οι μαθητές των Λυκείων της Ξάνθης και του Μουσικού Σχολείου της πόλης από την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Οι μαθητές, σε ανοιχτή επιστολή τους, σημειώνουν:

«Η κατάσταση της πανδημίας πλήττει όλες τις ηλικίες, αλλά κυριότερα την γενιά του 2004, αφού οι μαθητές της δοκιμάζονται φέτος στην εξαιρετικά αγχωτική διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων».

Ακόμα, στην επιστολή των μαθητών αναφέρεται:

«Όσον αφορά στη φετινή χρονιά, εξαιτίας των πολλών κρουσμάτων που εντοπίστηκαν, πολλοί μαθητές έχασαν αρκετές διδακτικές ώρες χωρίς τη δυνατότητα παρακολούθησής τους, ενώ οι εκπαιδευτικοί ήταν υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην ύλη. Παράλληλα, χάθηκαν επίσης διδακτικές ώρες λόγω των απαραίτητων διαγνωστικών ελέγχων στους οποίους έπρεπε να υποβληθούμε κάθε φορά που εμφανιζόταν ένα θετικό κρούσμα».

Αναλυτικά η επιστολή προς τη Νίκη Κεραμέως:

Αξιότιμη κυρία υπουργέ,

Η κατάσταση της πανδημίας πλήττει όλες τις ηλικίες, αλλά κυριότερα την γενιά του 2004, αφού οι μαθητές της δοκιμάζονται φέτος στην εξαιρετικά αγχωτική διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων. Τα Λύκεια του Δήμου Ξάνθης, πήραμε την πρωτοβουλία να σας στείλουμε την παρούσα επιστολή, ζητώντας μείωση στην ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων του 2022.

Είναι γεγονός πως τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας και της καραντίνας που υπήρχε, χάθηκαν οι εξετάσεις της Α’ και Β΄ Λυκείου, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η απαιτούμενη εμπειρία. Επιπροσθέτως, τα μαθήματα των προηγούμενων τάξεων έγιναν, κατά κύριο λόγο, μέσω τηλεκπαίδευσης -η οποία είχε αρκετά κενά και προβλήματα- που είχε ως συνέπεια τη δημιουργία κενών στην ύλη σε μαθήματα βασικά και για τη Γ’ Λυκείου.

Όσον αφορά στη φετινή χρονιά, εξαιτίας των πολλών κρουσμάτων που εντοπίστηκαν, πολλοί μαθητές έχασαν αρκετές διδακτικές ώρες χωρίς τη δυνατότητα παρακολούθησής τους, ενώ οι εκπαιδευτικοί ήταν υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην ύλη. Παράλληλα, χάθηκαν επίσης διδακτικές ώρες λόγω των απαραίτητων διαγνωστικών ελέγχων στους οποίους έπρεπε να υποβληθούμε κάθε φορά που εμφανιζόταν ένα θετικό κρούσμα. Ειδικότερα στην Ξάνθη, η οποία βρισκόταν εξαρχής στις κόκκινες περιοχές, με πολλούς νεκρούς και εκατοντάδες κρούσματα καθημερινά, δημιουργήθηκε έντονο στρες στους μαθητές. Επιπρόσθετα, τα ανοιχτά παράθυρα στο χώρο του σχολείου ακόμα και σε θερμοκρασίες που έφταναν τους -8οC και η χρήση μάσκας εντός και εκτός του σχολικού χώρου έχει προκαλέσει δυσλειτουργίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αξίζει να σημειωθεί, πως η καραντίνα και η απομόνωση είχαν σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών, οι οποίες εντείνονται λόγω του άγχους των επικείμενων εξετάσεων, με αποτέλεσμα την αδυναμία της βέλτιστης απόδοσής τους.

Εξαιτίας, λοιπόν, των προαναφερθέντων λόγων, ζητούμε την απόσυρση της τράπεζας θεμάτων και τη μείωση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων. Ελπίζουμε ότι θα συμβάλετε στην επίτευξη των στόχων-ονείρων μας, καθώς όλοι μαζί προσδοκούμε να είστε αρωγός στην προσπάθειά μας για ένα καλύτερο μέλλον.

Με εκτίμηση,

1ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης

Η πρόεδρος του 15μελους συμβουλίου:

2ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης

Ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου:

3οΓενικό Λύκειο Ξάνθης

Ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου:

4οΓενικό Λύκειο Ξάνθης

Ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου:

Μουσικό σχολείο Ξάνθης

Η πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου:

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Λάθος στα θέματα Φυσικής στις Πανελλήνιες 2025 (πάλι!)

Τα θέματα και οι λύσεις των Πανελληνίων εξετάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή