«Ας μην ξεχνάμε πως ότι και να συμβεί είμαστε όλοι μαζί σε αυτόν τον αγώνα μαθητές, γονείς και καθηγητές»
Επιστολή μαθήτριας της Γ΄Λυκείου

Καλησπέρα σας!

Μολονότι το κείμενο που σας στέλνω εκφράζει την ανησυχία μου σχετικά με το ζήτημα των πανελλαδικών εξετάσεων , ως μαθήτριας <<της γενιάς του 2002>>, δεν μπορώ να αρνηθώ πως πράγματι αυτή η περίοδος που διανύουμε είναι μια ευκαιρία για κάθε μαθητή να κερδίσει χρόνο και να απεκδυθεί τον μανδύα της "τρομοκρατίας" των εξετάσεων. Ας μην ξεχνάμε πως ότι και να συμβεί είμαστε όλοι μαζί σε αυτόν  τον αγώνα μαθητές, γονείς και καθηγητές. Για αυτό και το μήνυμα μου προς εκείνους είναι τα λόγια του Καζαντζάκη: Μην καταδέχεσαι να ρωτάς:<< Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;>> Πολέμα.
     Παρόλα αυτά συμμερίζομαι τον φόβο των συμμαθητών μου , για αυτό και εγώ σε μια στιγμή συναισθηματικής φόρτισης ξέσπασα με μια πιο λογοτεχνική ίσως σκοπιά, ζητώντας απαντήσεις για την αβεβαιότητα που διαπνέει τις μέχρι πρότινος συνθήκες.

     Οι σκέψεις μου ήταν οι εξής: 

 

Σηκώθηκα νωρίς για να αρχίσω το ταξίδι δίχως άγχος. Αισθανόμουν μια πρωτόγνωρη χαρά να και ένα φόβο για το άγνωστο που θα συναντούσα. Είχα ακούσει πολλά όμως δεν πίστευα, δεν ήθελα... Μόνη μου θα χάραζα τον δρόμο μου. Κοιτάζω την αυλή μου από το παράθυρο. Τα φύλλα των δέντρων κιτρινίζουν, το φθινόπωρο έφθασε. <<Ήρθε η ώρα>> σκέφτηκα και ξεκίνησα για το σταθμό. Ήμουν σίγουρη πως έφτασα στην ώρα μου , όμως το τρένο ξεκίνησε πριν προλάβουμε να μπούμε. Άρχισα να τρέχω και όσο πιο γρήγορα έτρεχα  τόσο εκείνο επιτάχυνε. Φώναξα, φωνάξαμε...μα ο οδηγός δεν άκουσε. Συνέχισα να τρέχω. Κάποιες στιγμές μου φάνηκε πως άγγιξα το χερούλι της πόρτας. Αγχώνομαι. Ο δρόμος στένευε ολοένα και περισσότερο. Λαχάνιασα. Γράφω , σχίζω, μαθαίνω, δοκιμάζω. Πέφτω αλλά ξανασηκώνομαι. Δεν μπορώ να αφήσω το τρένο να φύγει. Δεν μπορούμε. Γράφω, σχίζω, μαθαίνω, δοκιμάζω. Ο δρόμος τώρα έγινε σχοινί και εγώ ακροβάτης πάνω του. Κοιτάζω το παράθυρο. Τα λουλούδια άνθισαν. Το δέντρο καρποφορεί. Ξαφνικά το τρένο σταματά. Μα ΕΜΕΊΣ συνεχίζουμε σταθερά, ίσως και πιο γρήγορα. Όσο προχωράμε ακροβατώντας τόσο πιο μακριά φαίνεται το τέλος του σχοινιού. Τα πόδια μου πόνεσαν. Η πλάτη μου μούδιασε , τα χέρια μου ιδρώσαν . Γράφω... Σταματώ. Σηκώνω το ιδρωμένο μου κεφάλι. Ανασαίνω βαθιά. Τα μάτια μου καρφώνονται στον τοίχο . Μια ερώτηση με βασανίζει

 <<Και μετά;>>

               Μια μαθήτρια της Γ Λυκείου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plastes_diathikes.jpg
Διαθήκες: Οι 11+1 κρίσιμες ημερομηνίες για να μην... χαθεί η περιουσία σας
Το νέο κληρονομικό πλαίσιο καθορίζει σαφείς προθεσμίες για αποδοχή, αποποίηση και φορολόγηση κληρονομιών, με στόχο τη διαφάνεια και την προστασία των...
Διαθήκες: Οι 11+1 κρίσιμες ημερομηνίες για να μην... χαθεί η περιουσία σας
dypa
Πρόγραμμα ανέργων με 700 ευρώ το μήνα και 6ωρη εργασία – Πότε ξεκινά και ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν
Το νέο πρόγραμμα της Δ.ΥΠ.Α. αφορά 50.000 ανέργους άνω των 30 ετών, με εξάμηνη απασχόληση σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και μηνιαία αποζημίωση έως 700...
Πρόγραμμα ανέργων με 700 ευρώ το μήνα και 6ωρη εργασία – Πότε ξεκινά και ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν
oiele-1440x564_c.jpg
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο 6/11: Η ΟΙΕΛΕ στο πλευρό μαθητών και εκπαιδευτικών
ΟΙΕΛΕ: «Ενώνουμε τη φωνή μας με τους μαθητές και τους συναδέλφους μας στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της 6ης Νοεμβρίου»
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο 6/11: Η ΟΙΕΛΕ στο πλευρό μαθητών και εκπαιδευτικών
γρίφος
Το «εύκολο» μαθηματικό πρόβλημα που δίχασε τα social media – Ποια είναι η σωστή απάντηση
Ένα μικρό τεστ… λογικής και προσοχής, που τελικά αποδεικνύεται δυσκολότερο απ’ όσο φαίνεται!
Το «εύκολο» μαθηματικό πρόβλημα που δίχασε τα social media – Ποια είναι η σωστή απάντηση