Thumbnail
Δείτε την εγκύκλιο αναλυτικά

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΣΧΕΤ: 1. Φ.251/42291/Α5/19-3-2019 (ΑΔΑ: ΨΤΥ44653ΠΣ-ΖΧΓ) εγκύκλιος

2. Φ.251/63501/Α5/19-4-2019 (ΑΔΑ: ΨΓΣΞ4653ΠΣ-Ν52) εγκύκλιος

Η εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄) Υπουργικής Απόφασης.

Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.

Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΓΕΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν με δική τους ευθύνη ώστε να δοθεί αντίγραφο της παρούσας εγκυκλίου σε όλους τους Προέδρους των Επιτροπών Εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να ενημερώσουν με ευθύνη τους όλα τα μέλη των επιτροπών αυτών για την πιστή εφαρμογή της.

Για την αποφυγή οποιασδήποτε σύγχυσης διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφορά μόνο στον τρόπο πανελλαδικής εξέτασης των υποψηφίων των ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εξέταση των παραπάνω υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με τις διατάξεις που αφορούν στην εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156Α΄).

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά ΕΔΩ

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ψηφιακοί νομάδες, digital nomads
Αυτές είναι οι 10 πιο ονειρικές πόλεις για remote εργασία το 2025 – Πού βρίσκεται η Αθήνα
Ψηφιακοί νομάδες σε ρυθμούς… ταξιδιού και δουλειάς: Η εξ αποστάσεως εργασία μεταμορφώνει το παγκόσμιο εργασιακό τοπίο – Οι κορυφαίοι προορισμοί για...
Αυτές είναι οι 10 πιο ονειρικές πόλεις για remote εργασία το 2025 – Πού βρίσκεται η Αθήνα
Σοφία Πουλοπούλου
Επιτελικό μπάχαλο: Η επιλεκτική διαχείριση των οργανικών θέσεων αποτελεί θεσμική εκτροπή
Η φετινή διαδικασία τοποθετήσεων, μεταθέσεων και αποσπάσεων αποκαλύπτει με τον πιο ηχηρό τρόπο την αποτυχία του Υπουργείου Παιδείας να ανταποκριθεί...
Επιτελικό μπάχαλο: Η επιλεκτική διαχείριση των οργανικών θέσεων αποτελεί θεσμική εκτροπή
συντ
ΕΦΚΑ: Αναδρομικά σε 100.000 συνταξιούχους: Ποιοι δικαιούνται τα τρία πακέτα και πότε θα πληρωθούν
Η διαδικασία περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές κατηγορίες δικαιούχων και βασίζεται, κυρίως, σε επαναϋπολογισμούς συντάξεων και διορθώσεις παλαιών...
ΕΦΚΑ: Αναδρομικά σε 100.000 συνταξιούχους: Ποιοι δικαιούνται τα τρία πακέτα και πότε θα πληρωθούν
Ισραηλινός στην Κρήτη
ΚΚΕ για επίθεση Ισραηλινού στην Κρήτη: «Ο νταής φερόμενος “τουρίστας” αφέθηκε να φύγει σαν κύριος, με την απόλυτη ανοχή της κυβέρνησης»
Σάλος στον Άγιο Νικόλαο: Ελεύθερος ο Ισραηλινός που επιτέθηκε σε γυναίκα – Καταγγελίες για δικαστική συγκάλυψη
ΚΚΕ για επίθεση Ισραηλινού στην Κρήτη: «Ο νταής φερόμενος “τουρίστας” αφέθηκε να φύγει σαν κύριος, με την απόλυτη ανοχή της κυβέρνησης»