Thumbnail
Δείτε την εγκύκλιο αναλυτικά

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΣΧΕΤ: 1. Φ.251/42291/Α5/19-3-2019 (ΑΔΑ: ΨΤΥ44653ΠΣ-ΖΧΓ) εγκύκλιος

2. Φ.251/63501/Α5/19-4-2019 (ΑΔΑ: ΨΓΣΞ4653ΠΣ-Ν52) εγκύκλιος

Η εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄) Υπουργικής Απόφασης.

Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.

Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΓΕΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν με δική τους ευθύνη ώστε να δοθεί αντίγραφο της παρούσας εγκυκλίου σε όλους τους Προέδρους των Επιτροπών Εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να ενημερώσουν με ευθύνη τους όλα τα μέλη των επιτροπών αυτών για την πιστή εφαρμογή της.

Για την αποφυγή οποιασδήποτε σύγχυσης διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφορά μόνο στον τρόπο πανελλαδικής εξέτασης των υποψηφίων των ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εξέταση των παραπάνω υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με τις διατάξεις που αφορούν στην εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156Α΄).

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά ΕΔΩ

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δάσκαλοι
Θέσεις καθηγητών Φυσικής και Χημείας σε μεγάλο εξ αποστάσεως επιστημονικό project!
Μεγάλος εκπαιδευτικός φορέας έχει αναλάβει την υλοποίηση επιστημονικού - εκπαιδευτικού έργου που αφορά δημιουργία εκπαιδευτικού ψηφιακού περιεχομένου...
Θέσεις καθηγητών Φυσικής και Χημείας σε μεγάλο εξ αποστάσεως επιστημονικό project!
Ευάγγελος Τουρνάς
Βαγγέλης Τουρνάς: Παραιτήθηκε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας
«Ευχαριστώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την τιμή που μου έκανε και την εμπιστοσύνη» - Το παρασκήνιο της παραίτησης του Βαγγέλη Τουρνά
Βαγγέλης Τουρνάς: Παραιτήθηκε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας
ypaith2
Ενισχυτική διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων 2025-26: Αυτή είναι η Κεντρική Επιτροπή - Ονόματα
Υπουργείο Παιδείας: Η Σοφία Ζαχαράκη όρισε την Κεντρική Επιτροπή στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων
Ενισχυτική διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων 2025-26: Αυτή είναι η Κεντρική Επιτροπή - Ονόματα