Thumbnail
Πανελλαδικές 2016

Για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων: Το "who is who" των σχολών

Ανακοίνωση κατανομής των θέσεων εισακτέων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση για υποψηφίους παλαιού και νέου συστήματος Πανελλαδικών Εξετάσεων

Ανακοινώνεται η αναλυτική κατανομή του αριθμού εισακτέων στις Σχολές τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 ως ακολούθως:

Το 10% του συνολικού αριθμού εισακτέων στις Σχολές, τα Τμήματα και τις εισαγωγικές κατευθύνσεις των Τμημάτων των Πανεπιστημίων κατανέμεται σε επιμέρους ποσοστά 60% και 40%, τα οποία αντιστοιχούν στους υποψηφίους που συμμετείχαν τελευταία φορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερήσιων Γενικών Λυκείων και ημερήσιων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) των ετών 2015 και 2014 αντίστοιχα. Το 10% του συνολικού αριθμού εισακτέων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των ΑΣΤΕ, κατανέμεται σε επιμέρους ποσοστά 60% και 40%, τα οποία αντιστοιχούν στους υποψηφίους που συμμετείχαν τελευταία φορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερήσιων Γενικών Λυκείων - ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) ή ημερήσιων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) των ετών 2015 και 2014 αντίστοιχα.

Οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος ημερησίου ΓΕΛ – ΕΠΑΛ (Ομάδα Β’) θα διεκδικήσουν το 4% των θέσεων που αντιστοιχούν στις θέσεις των συμμετεχόντων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερήσιων Γενικών Λυκείων έτους 2016.

Το 20% του συνολικού αριθμού εισακτέων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των ΑΣΤΕ αποδίδεται στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑΛ έτους 2016 με το παλαιό ή με το νέο σύστημα εισαγωγής. Από το ανωτέρω ποσοστό οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος (ημερήσιο ΕΠΑΛ – Ομάδα Α’) θα διεκδικήσουν το 13,8% και το υπόλοιπο αυτού θα το διεκδικήσουν οι υποψήφιοι του νέου συστήματος ΕΠΑΛ.

Οι υποψήφιοι που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών Γενικών Λυκείων με το παλαιό σύστημα θα διεκδικήσουν ποσοστό 0,3% καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, ενώ οι υποψήφιοι που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών Γενικών Λυκείων με το νέο σύστημα θα διεκδικήσουν αντίστοιχο ποσοστό 0,7%.

Το 1% του συνολικού αριθμού εισακτέων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των ΑΣΤΕ αποδίδεται στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’) έτους 2016 (παλαιό σύστημα ΕΠΑΛ).

Επίσης στην Υπουργική Απόφαση κατανομής του αριθμού εισακτέων συμπεριλαμβάνεται και ο αριθμός των θέσεων εισακτέων που αποδίδονται στην εισαγωγική κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τέλος, ορίζονται τα επιπλέον ποσοστά του αριθμού εισακτέων που αποδίδονται στους υποψηφίους που θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση κάνοντας χρήση των ειδικών κατηγοριών (Έλληνες του εξωτερικού, Αλλοδαποί-Αλλογενείς, Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, υπότροφοι, υποψήφιοι σεισμόπληκτων περιοχών, υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις, αθλητές με διακρίσεις).

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

 

Για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων: Το "who is who" των σχολών

 

 

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλήνιες 2025: Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα σας - Άνοιξε η πλατφόρμα SMS

Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας