Τραγωδία στην Κύπρο: Νεκρό βρέφος 9 μηνών - Το ξέχασε η μητέρα του στο αυτοκίνητο
Η γυναίκα είχε το μωρό στο αυτοκίνητο και πήγε στη δουλειά της ξεχνώντας να το αφήσει στον βρεφονηπιακό σταθμό

Βρέφος μόλις 9 μηνών βρέθηκε νεκρό σε αυτοκίνητο έξω από παιδικό σταθμό στη Λευκωσία, ενώ κλήθηκε ασθενοφόρο το οποίο μετέφερε το μωρό στο νοσοκομείο. Οι γιατροί έκαναν προσπάθειες να το επαναφέρουν στη ζωή χωρίς αποτέλεσμα.

Από τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το βρέφος το ξέχασε στο αυτοκίνητο η μητέρα του. Η γυναίκα είχε το μωρό στο αμάξι της και πήγε στη δουλειά της ξεχνώντας να το αφήσει στον βρεφονηπιακό σταθμό, που βρίσκεται ακριβώς δίπλα από την εργασία της. Το αυτοκίνητο έμεινε στο ίδιο σημείο μέχρι το απόγευμα.

Όταν σχόλασε, μετά από ώρες, πήγε για να παραλάβει το παιδί χωρίς να θυμάται ότι δεν το είχε αφήσει το πρωί.

Τότε αντιλήφθηκε ότι ο μωρό είχε μείνει στο αυτοκίνητο. Έχει ειδοποιηθεί η αστυνομία και αναμένεται σύλληψη της μητέρας, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι έρευνες για να διαπιστωθούν τα ακριβή γεγονότα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia