Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στο Μόναχο, όταν αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε συγκεντρωμένο πλήθος κατά τη διάρκεια απεργιακής κινητοποίησης, σύμφωνα με τη γερμανική Bild. Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο για τουλάχιστον 15 τραυματίες, ενώ επικρατεί πανικός στο σημείο.
Οι αρχές δεν έχουν ακόμα διευκρινίσει αν πρόκειται για εγκληματική ενέργεια ή αν υπάρχει κάποια τρομοκρατική διάσταση στο συμβάν. Σύμφωνα με το τοπικό BR24, αυτόπτες μάρτυρες υποστηρίζουν ότι ο οδηγός έριξε το όχημα στο πλήθος σκόπιμα.
Μαρτυρίες αναφέρουν επίσης την παρουσία δύο ανδρών στο σημείο, με την αστυνομία να ανοίγει πυρ εναντίον του ενός, ο οποίος τραυματίστηκε και απομακρύνθηκε από τις αρχές.
Es gab einen Vorfall in München bei der Verdi-Kundgebung. Ein Auto fuhr in den Demozug. Es liegt ein Mensch auf der Straße und ein junger Mann wurde von der Polizei abgeführt. Menschen sitzend weinend und zitternd am Boden. Einzelheiten noch unklar. @BR24 pic.twitter.com/9N3YvxbJ2O
— Sandra Demmelhuber (@SDemmelhuber) February 13, 2025
Το περιστατικό σημειώνεται μόλις μία ημέρα πριν την έναρξη της Διάσκεψης του Μονάχου για την Ασφάλεια, γεγονός που εγείρει ερωτήματα για πιθανή σύνδεση. Οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη.