Thumbnail
Έντεκα χώρες που δεν έχουν κατακτήσει ποτέ το χρυσό

Δεν είναι λίγες οι χώρες εκείνες που στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων δεν έχουν κατακτήσει ποτέ το χρυσό μετάλλιο, ανάμεσά τους η Αλβανία, η Ονδούρα και η Βόρεια Μακεδονία.

Η Γουατεμάλα ήταν μία από αυτές, όμως, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στην σκοποβολή η Αντριάνα Ρουάν Ολίβα, «έγραψε Ιστορία» για την χώρα της, καθώς μέχρι την Πέμπτη (1/8) κανένας αθλητής και καμία αθλήτρια της Γουατεμάλας δεν είχε καταφέρει να ανεβεί στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Ωστόσο, παραμένουν αρκετές οι χώρες που δεν έχουν κατακτήσει την ύψιστη διάκριση, όπως είναι το Μπελίζ, η Ονδούρα, η Νικαράγουα, το Ελ Σαλβαδόρ, η Παραγουάη, η Βολιβία, το Μαυροβούνιο, η Βοσνία-Ερζεγοβίνη, η Βόρεια Μακεδονία, η Αλβανία και η Μολδαβία.

Οι 17 χώρες που έχουν κατακτήσει μόνο ένα χρυσό μετάλλιο

Οι χώρες που έχουν κατακτήσει μόνο ένα χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο, είναι οι Γουατεμάλα (σκοποβολή), Φιλιππίνες (άρση βαρών), Βιετνάμ (σκοποβολή), Περού (σκοποβολή), Σιγκαπούρη (κολύμβηση), Κόστα Ρίκα (κολύμβηση), Ακτή Ελεφαντοστού (ταεκ βοντό), Συρία (έπταθλο), Τατζικιστάν (σφυροβολία), Γρενάδα (400μ), Ιορδανία (ταεκ βοντό), Μπουρούντι (5.000μ), Παναμάς (άλμα εις μήκος), Βερμούδες (τρίαθλο), Μοζαμβίκη (800μ), Σουρινάμ (κολύμβηση) και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (σκοποβολή).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ζαχαράκη
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη για τη συγκρότηση επιτροπής προδιαγραφών του ολοκληρωμένου AI συστήματος - Όλα τα ονόματα
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχολική αίθουσα
Γιατί το δημοκρατικό σχολείο πρέπει να είναι και αυστηρό σχολείο
Ένα πραγματικά δημοκρατικό σχολείο είναι απαιτητικό σχολείο. Θέτει όρια για να προστατεύει, οργανώνει για να συμπεριλαμβάνει και επιμένει για να...
Γιατί το δημοκρατικό σχολείο πρέπει να είναι και αυστηρό σχολείο
αναπληρωτες
Νηπιαγωγοί στο alfavita.gr: «Δ' φάση αναπληρωτών "τώρα" - Ο χρόνος των παιδιών δεν επιστρέφει»
«Δεν μιλάμε για φάσεις, αλλά για παιδιά» - Καμπανάκι από τους νηπιαγωγούς για τα κενά σε ολοήμερα και Ειδική Αγωγή μετά τη Γ' φάση προσλήψεων
Νηπιαγωγοί στο alfavita.gr: «Δ' φάση αναπληρωτών "τώρα" - Ο χρόνος των παιδιών δεν επιστρέφει»