παιδί
Το ποσοστό των ανύπαντρων γονέων διαφέρει σημαντικά από τη μια χώρα στην άλλη, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat

Το 2020, η ΕΕ είχε 195,4 εκατομμύρια νοικοκυριά, εκ των οποίων σχεδόν το ένα τρίτο (29%) είχαν παιδιά που ζουν μαζί τους. Περίπου το 14% των νοικοκυριών με παιδιά (7,8 εκατομμύρια νοικοκυριά) στην ΕΕ αποτελούνταν από ένα μόνο γονιό, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.

Το ποσοστό των ανύπαντρων γονέων διαφέρει σημαντικά από τη μια χώρα στην άλλη.

Έξι χώρες κατέγραψαν ποσοστό μονογονεϊκών νοικοκυριών (μεταξύ όλων των νοικοκυριών με παιδιά), άνω του 20%.

Πρώτη έρχεται η Σουηδία (34%,) και ακολουθούν η Δανία (29%), η Εσθονία (28% ), η Λετονία και η Λιθουανία (25%) και η Γαλλία (21%).

Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά μονογονϊκών νοικοκυριών καταγράφηκαν στην Κροατία (5%), τη Ρουμανία (7%) και τη Φινλανδία (8%), ενώ η Ελλάδα, η Σλοβακία, η Μάλτα, η Πολωνία, η Ισπανία και η Σλοβενία κατέγραψαν ποσοστό 9%.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia