Thumbnail
Γαλλία

Φρικτό θάνατο βρήκε ο 36χρονος διάσημος Ισπανός ταυρομάχος Ιβάν Φαντίνο, ο οποίος δέχθηκε χτυπήματα από ταύρο σε αγώνες στην Γαλλία.

ο Ιβάν Φαντίνιο έχασε την ισορροπία του, έπεσε στο έδαφος και ο ταύρος με τα κέρατά του τον τραυμάτισε στους πνεύμονες.

Ο 36χρονος μεταφέρθηκε επειγόντως στο νοσοκομείο, αλλά υπέκυψε αργότερα στα τραύματά του.

Ο Ιβάν Φαντίνιο από την Ορντούνα, κοντά στο Μπιλμπάο, έγινε το 2005 ταυρομάχος Τορέρο (ταυρομάχος που αγωνίζεται έφιππος και χρησιμοποιεί ακόντια με μακριά λαβή) κι έκτοτε έγινε δημοφιλής. Το 2012, συμμετείχε σε ταυρομαχία καταφέρνοντας να αντιμετωπίσει με επιτυχία έξι ταύρους. Χτες, ήταν η τελευταία του παράσταση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτός είναι ο δημοσιογράφος που εκβίαζε την Ζέττα Μακρή - Πώς παγιδεύτηκε

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κωνσταντοπούλου
Ζωή Κωνσταντοπούλου: Αστυνομική βία σε βάρος γυναίκας εκπαιδευτικού
Εντονη συζήτηση στη Βουλή μεταξύ της Ζωής Κωνσταντοπούλου και του Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Ιωάννη Λαμπρόπουλου
Ζωή Κωνσταντοπούλου: Αστυνομική βία σε βάρος γυναίκας εκπαιδευτικού
yppeth ypourgeio paideias
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
Σε τροχιά υλοποίησης οι κρίσιμες διαδικασίες για την αναβάθμιση των δομών υποστήριξης και διοίκησης στην εκπαίδευση
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
BASEIS.jpg
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής
Η παγίδα των μορίων και η ανάγκη για ουσιαστική επιλογή σπουδών – Αναλύοντας την πραγματική αξία των Τμημάτων ΑΕΙ
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής