Ξεκινά αύριο, 24 Οκτωβρίου 2025, η διαδικασία αιτήσεων για το νέο voucher διακοπών ύψους 150 ευρώ, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, μέσω της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας North Evia Pass 2025.
Το πρόγραμμα στοχεύει στην οικονομική στήριξη του εγχώριου τουρισμού στη Βόρεια Εύβοια και αφορά χιλιάδες πολίτες, ενισχύοντας παράλληλα την τοπική οικονομία των πυρόπληκτων περιοχών.
Με την απόφαση 62122/Σ.26837/30.9.2025, καθορίζεται η διαδικασία έκδοσης της κάρτας μέσω της εφαρμογής North Evia Pass 2025, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με υπεύθυνο φορέα υλοποίησης την εταιρεία του Δημοσίου ΕΔΥΤΕ Α.Ε.
Σκοπός του North Evia Pass 2025 - Ποιοι δικαιούνται το voucher
Η δράση έχει στόχο την τόνωση του εγχώριου τουρισμού σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές, σύμφωνα με τον νόμο 4797/2021. Η διαδικασία είναι πλήρως ψηφιακή, γρήγορη και χωρίς γραφειοκρατία, ενώ δεν τίθενται εισοδηματικά κριτήρια.
Δικαιούχοι είναι:
Όλα τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας και έχουν υποβάλει δήλωση εισοδήματος για το 2024.
Ο/η σύζυγος ή το πρόσωπο με σύμφωνο συμβίωσης.
Τα ενήλικα τέκνα που δηλώνονται ως εξαρτώμενα μέλη.
Η επιλογή των δικαιούχων θα γίνει μέσω κλήρωσης, με τα αποτελέσματα να ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του προγράμματος.
Ποιοι εξαιρούνται
Δεν μπορούν να συμμετάσχουν συμμετέχοντες στα προγράμματα Κοινωνικού Τουρισμού 2024-2025 ή 2025-2026 της ΔΥΠΑ.
Επίσης, αποκλείονται δικαιούχοι άλλων συναφών ενισχύσεων για την ίδια περίοδο και όσοι έχουν κύρια κατοικία στην Εύβοια.
Σε περίπτωση ψευδών δηλώσεων ή παραβίασης των όρων, η ενίσχυση επιστρέφεται στο Δημόσιο.
Ποσό και χρήση της κάρτας
Κάθε δικαιούχος λαμβάνει 150€ μέσω άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά στη Βόρεια Εύβοια για:
Διαμονή σε ξενοδοχεία και καταλύματα
Εστίαση σε εστιατόρια και καφετέριες
Τοπικές μεταφορές και τουριστικές υπηρεσίες
Η κάρτα είναι αφορολόγητη και ακατάσχετη, δν συμψηφίζεται με χρέη και δεν επηρεάζει κοινωνικά επιδόματα.
Το voucher μπορεί να χρησιμοποιηθεί στους Δήμους Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας και Ιστιαίας – Αιδηψού.
Πώς γίνεται η αίτηση
Η διαδικασία είναι ψηφιακή μέσω gov.gr:
Σύνδεση με κωδικούς TAXISnet
Συμπλήρωση στοιχείων: τηλέφωνο, e-mail, προορισμός, φάση συμμετοχής
Δήλωση υπεύθυνης ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις
Επιλογή τράπεζας ή χρηματοπιστωτικού οργανισμού για την έκδοση της κάρτας
Εναλλακτικά, η αίτηση μπορεί να γίνει και μέσω ΚΕΠ για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με ψηφιακές υπηρεσίες.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις:
Φάση 1: Νοέμβριος 2025
Φάση 2: Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2026
Συνολικά αναμένεται να εκδοθούν 5.566 κάρτες (2.783 ανά δήμο).
Πού χρησιμοποιείται η κάρτα
Λειτουργεί μόνο στα POS επιχειρήσεων που:
Έχουν ταχυδρομικό κώδικα στις περιοχές του προγράμματος
Έχουν Κωδικούς Κατηγορίας Εμπόρου (MCC) για τουρισμό, εστίαση και μεταφορές
Δεν υποστηρίζονται Web/Virtual POS
Οι δικαιούχοι μπορούν να ελέγχουν τη συμμετοχή των επιχειρήσεων μέσω της εφαρμογής στο gov.gr.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ