ipourgeio_paideias
«Το «πολλαπλό βιβλίο» δεν απαντά στην ανάγκη για βιβλία σύγχρονα, ενιαία για όλα τα παιδιά, γραμμένα με βάση την επιστημονική αλήθεια, συνεπικουρούμενα από σχολικές βιβλιοθήκες, όπου ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να εμπλουτίζει τη γνώση του, και στόχο την πολύπλευρη ανάπτυξη και μόρφωση των παιδιών»

H Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκδοτών και Βιβλιοχαρτοπωλών (ΠΟΕΒ), με ανακοίνωση που αποστέλλει στο alfavita, τονίζει τα προβλήματα και ευτράπελα στην υλοποίηση του θεσμού του πολλαπλού βιβλίου που θα εφαρμοστεί στα σχολεία από το Σεπτέμβρη του 2025, η ΠΟΕΒ δηλώνει κάθετα αντίθετη.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση, «συντασσόμαστε με τους φορείς των εκπαιδευτικών και των γονέων που απορρίπτουν το πολλαπλό βιβλίο ως πτυχή της πολιτικής κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών.

Το «πολλαπλό βιβλίο» εμφανίζεται από την κυβέρνηση ως δήθεν λύση για τη «σταδιακή απομάκρυνση από την αποστήθιση, μέσα από περισσότερα του ενός βιβλία ανά γνωστικό αντικείμενο», στην πραγματικότητα όμως δεν πρόκειται περί αυτού. Γιατί το βιβλίο το οποίο θα διανέμεται στους μαθητές, και βάσει αυτού θα οργανώνεται το μάθημα, παραμένει ένα τον αριθμό και τα υπόλοιπα θα είναι αναρτημένα στο διαδίκτυο.

Με το συγκεκριμένο μέτρο ανατίθεται στους εκπαιδευτικούς ή στον Σύλλογο Διδασκόντων να επιλέγουν από το «Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων» το βιβλίο που θα διδαχθεί στην τάξη, ανάλογα με το επίπεδό της. Αυτό το βιβλίο θα τυπώνεται και θα διανέμεται στους μαθητές. Τα υπόλοιπα θα υπάρχουν στην ψηφιακή βιβλιοθήκη, ενώ θα διατίθεται και ψηφιακό υποστηρικτικό υλικό. Μαθητές διπλανών τμημάτων ή γειτονικών σχολείων ή σχολείων άλλης περιοχής θα διδάσκονται από διαφορετικό βιβλίο, ανάλογα με το «επίπεδο της τάξης». Για παράδειγμα, ανάμεσα σε δύο βιβλία Μαθηματικών για την ίδια τάξη το ένα θα έχει πιο απαιτητικές ασκήσεις και το άλλο πιο εύκολες, το ένα θα εξηγεί πιο αναλυτικά τη θεωρία, το άλλο πιο συνοπτικά, κ.ο.κ. Ανοίγει έτσι ο δρόμος ώστε ο σύλλογος διδασκόντων, ο εκπαιδευτικός, προκειμένου να προσαρμόσει τη διδασκαλία του με το επίπεδο της τάξης, να ρίχνει ολοένα και περισσότερο τα στάνταρ του αντί να ανεβάσει το επίπεδο των μαθητών.

Το «πολλαπλό βιβλίο» δεν απαντά στην ανάγκη για βιβλία σύγχρονα, ενιαία για όλα τα παιδιά, γραμμένα με βάση την επιστημονική αλήθεια, συνεπικουρούμενα από σχολικές βιβλιοθήκες, όπου ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να εμπλουτίζει τη γνώση του, και στόχο την πολύπλευρη ανάπτυξη και μόρφωση των παιδιών.

Αυτό είναι και το δικό μας ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτήριο. Η μόρφωση των παιδιών μας υπερτερεί του συντεχνιακού συμφέροντος για νέο πεδίο εσόδων και κερδών».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βαθμολογητες
Πανελλήνιες 2025: Ολοκληρώνεται η βαθμολόγηση μέχρι την Παρασκευή – Πότε θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες
Τελική ευθεία για χιλιάδες υποψηφίους – Αναλυτικά οι ημερομηνίες ανακοίνωσης και οι τρόποι ενημέρωσης
Πανελλήνιες 2025: Ολοκληρώνεται η βαθμολόγηση μέχρι την Παρασκευή – Πότε θα ανακοινωθούν οι βαθμολογίες
PANELLADIKES
Πανελλαδικές σήμερα Δευτέρα με μαθήματα ΕΠΑΛ: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλήνιες 2025 ΕΠΑΛ: Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Στοιχεία Κλιματισμού, τους Κινητήρες Αεροσκαφών και τα Στοιχεία Σχεδιασμού Θερμάνσεων
Πανελλαδικές σήμερα Δευτέρα με μαθήματα ΕΠΑΛ: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
paideias
Σκέψεις για μια ονοματοδοσία ενός σχολείου: Η μνήμη δεν είναι λάφυρο
Όταν δίνεις το όνομα κάποιου σε ένα σχολείο, δεν τιμάς μόνο τον ίδιο. Στέλνεις ένα μήνυμα στους μαθητές, στους γονείς, στην τοπική κοινωνία: "αυτός ο...
Σκέψεις για μια ονοματοδοσία ενός σχολείου: Η μνήμη δεν είναι λάφυρο