Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε, πριν από λίγη ώρα, σε ξενοδοχείο στο νότιο συγκρότημα της Κέρκυρας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες εργάτης που εκτελούσε εργασίες στο ξενοδοχείο έπεσε από τον πέμπτο όροφο.
Μεταφέρθηκε σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο, ενώ στον χώρο του ατυχήματος σπεύδει και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου.