leoforeio
Μαθητής πυροβόλησε οδηγό λεωφορείου με όπλο του paintball

Μια σοκαριστική είδηση ήρθε στο φως της δημοσιότητας, όπου ένας μαθητής έριξε μπουκάλι σε οδηγό λεωφορείου ενώ άλλος τον πυροβόλησε με όπλο του paintball. Τα περιστατικά είναι μόνο μερικά από αυτά που καταγράφονται σε λεωφορεία μεταφοράς μαθητών και τα οποία είναι αρκετά, όπως ανέφερε λειτουργός του υπουργείου Μεταφορών.

Ο κ. Μαρίνος Μουσιούττας, πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών ενώπιον της οποίας συζητήθηκε το όλο θέμα, ανέφερε ότι τέτοια περιστατικά είναι απαράδεκτα και φανερώνουν και το επίπεδο του πολιτισμού μας.

Ο βουλευτής Πάφου Βαλεντίνος Φακοντής ανέφερε ότι όντως υπάρχουν βανδαλισμοί οι οποίοι, πέραν των ζημιών που προκαλούν, θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών που επιβαίνουν των λεωφορείων.

Σχίζουν μαξιλάρια, καπνίζουν και ανάβουν φωτιές, ανάμεσα σε άλλα, είπε ο κ. Φακοντής, ο οποίος πρόσθεσε: «Πέρυσι είχαμε περιστατικό σε διαδρομή από ορεινή περιοχή της επαρχίας προς την πόλη της Πάφου. Μαθητές προκάλεσαν φθορές στο λεωφορείο με αποτέλεσμα να ανασταλούν οι διαδρομές για μια βδομάδα και να ταλαιπωρηθούν και οι μαθητές και οι γονείς τους, οι οποίοι υποχρεώθηκαν να τους μεταφέρουν με τα ιδιωτικά τους οχήματα από και προς το σχολείο».

Όπως εξήγησε, με βάση την πολιτική που ακολουθείται, για να επαναδρομολογηθεί το λεωφορείο πρέπει να πληρωθεί το κόστος των ζημιών, κάτι το οποίο οδηγεί σε εκφοβισμό μαθητών να μην κατονομάσουν όσους εμπλέκονται στις πράξεις καταστροφής.

Ο επίσης βουλευτής Πάφου Χρύσανθος Σαββίδης ανέφερε ότι υπάρχει μεν πρόβλημα αλλά θα πρέπει οι εταιρείες να δρομολογούν τα κατάλληλα λεωφορεία. Σε παρατήρηση του βουλευτή του ΔΗΣΥ ότι δεν πρέπει να δικαιολογούμε τέτοιες απαράδεκτες πράξεις των μαθητών με επίκληση την κατάσταση των λεωφορείων, διευκρίνισε πως δεν εννοούσε κάτι τέτοιο.

Ο κ. Νικηφόρου, μιλώντας εκ μέρους του υπουργείου μεταφορών ανέφερε ότι κάθε μέρα διακινούνται χιλιάδες μαθητές, και πρόσθεσε: Έχουμε αρκετά περιστατικά αν και δεν αποτελούν καθημερινό φαινόμενο. Είπε επίσης, πως συνήθως τα περιστατικά παρατηρούνται σε λεωφορεία που μεταφέρουν μαθητές Τεχνικών Σχολών.

Όπως είπε, πριν μια βδομάδα δέκα μαθητές οι οποίοι δεν ήταν δικαιούχοι μπήκαν σε λεωφορείο και το κατέστρεψαν εντελώς. Περαιτέρω ανέφερε πως οι ζημιές είναι πολλές και πρόσθεσε πως οι εταιρείες λεωφορείων αποκαθιστούν τις ζημιές.

Έκανε επίσης αναφορά σε εντοπισμό μαχαιριών σε τσάντες μαθητών ενώ αναφέρθηκε και στο περιστατικό του μαθητή που πυροβόλησε τον οδηγό ενώ το λεωφορείο κινείτο με ταχύτητα 50 χιλιόμετρα.

Εκπρόσωπος της εταιρείας αστικών λεωφορείων Πάφου ανέφερε ότι πέρυσι έπαιξε τσάκρα (κροτίδα) στην κεφαλή μαθήτρια στην Έμπα.

Ο εκπρόσωπος της ΕΜΕΛ Πέτρος Θεοχαρίδης αναφέρθηκε σε περιστατικό εκτόξευσης μπουκαλιού εναντίον του οδηγού ενώ, όπως είπε, σε μία περίπτωση ζητήθηκε η παρέμβαση της Υπηρεσίας Καταπολέμησης Ναρκωτικών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΤΩΣΗ ΑΕΡΟΠΛΆΝΟΥ
Τραγωδία! Συντριβή αεροσκάφους στο Κεντάκι: Τουλάχιστον 4 νεκροί και 11 τραυματίες
Τα στοιχεία για τους νεκρούς και τους τραυματίες είναι προκαταρκτικά και ο αριθμός τους ενδέχεται να αυξηθεί. Ορισμένοι από τους τραυματίες...
Τραγωδία! Συντριβή αεροσκάφους στο Κεντάκι: Τουλάχιστον 4 νεκροί και 11 τραυματίες
πανελλαδικες
Πανελλαδικές 2026: Νέος «χάρτης» σχολών και τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία
Ανατροπές στην κατανομή των τμημάτων φέρνουν αλλαγές στις επιλογές των υποψηφίων – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου
Πανελλαδικές 2026: Νέος «χάρτης» σχολών και τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία