σούπερ μάρκετ
Ποιο supermarket προειδοποίησε τους προμηθευτές Nestle, PepsiCo και Unilever να μειώσουν τις τιμές τους

Η γαλλικός κολωσσός σούπερ μάρκετ Carrefour προειδοποιήσεις προς τους προμηθευτές Nestle, PepsiCo και Unilever για να μειώσουν τις τιμές τους.

Σύμφωνα με το Reuters η Carrefour τοποθετεί αυτοκόλλητα σε προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί σε μέγεθος αλλά κοστίζουν περισσότερο ακόμη και μετά την υποχώρηση των τιμών των πρώτων υλών, για να συγκεντρώσει την υποστήριξη των καταναλωτών.

Προφανώς, ο στόχος με τον στιγματισμό αυτών των προϊόντων είναι να μπορέσουμε να πούμε στους προμηθευτές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική", δήλωσε σε συνέντευξή του ο Stefen Bompais, διευθυντής πελατειακής επικοινωνίας της Carrefour.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Alexandre Bompard, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής της ομάδας λόμπι της βιομηχανίας λιανικού εμπορίου FDC, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι οι προμηθευτές δεν συνεργάζονται στις προσπάθειες να μειώσουν τις τιμές χιλιάδων βασικών ειδών διατροφής παρά την πτώση του κόστους των πρώτων υλών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη