Αγωγός φυσικού αερίου έσπασε κατά τη διάρκεια εργασιών στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Η βλάβη σημειώθηκε στη συμβολή των οδών Γεωργίου Σεφέρη και Λόρδου Βύρωνος και στο σημείο έσπευσαν πυροσβεστικά οχήματα για προληπτικούς λόγους.
Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, εταιρεία τηλεπικοινωνιών που κάνει έργα στην περιοχή για να περάσει οπτικές ίνες, τρύπησε σωλήνα αερίου και δημιουργήθηκε το πρόβλημα.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, του περιστατικού επιλαμβάνεται η αρμόδια εταιρεία διανομής φυσικού αερίου.