Κρήτη: Πολωνός τουρίστας έδειρε αγρίως την σύντροφό του - Η γυναίκα νοσηλεύεται
Το νέο περιστατικό έρχεται να προστεθεί στη σωρεία βίαιων συμπεριφορών που γίνονται γνωστές σε όλη την Ελλάδα.

Ολοένα και αυξανόμενα είναι τον τελευταίο καιρό τα περιστατικά βίας στον Κρήτη, καθώς κάθε μέρα σημειώνεται και κάτι νέο.

Αυτή τη φορά το περιστατικό είχε εμπλεκόμενο ένα ζευγάρι, όπου ο σύντροφος άσκησε έντονη σωματική βία εναντίον της κοπέλας του.

Το συμβάν

Το ζευγάρι, που κάνει διακοπές στην Κρήτη και διαμένει σε ξενοδοχείο στην περιοχή της Σταλίδας καβγάδισε το βράδυ της Πέμπτης 22 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν στην ΕΡΤ Ηρακλείου αστυνομικές πηγές, ο 34χρονος φερόμενος ως δράστης χτύπησε την 22χρονη κοπέλα με τα χέρια και με τα πόδια του, με αποτέλεσμα να της προκαλέσει τραύματα και να χρειαστεί να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Για την υπόθεση ενημερώθηκε η Αστυνομία και ακολούθησε η σύλληψη του 34χρονου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia