Thumbnail
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η βασική τεχνολογία για την ανάπτυξη των συστημάτων αυτόνομης κίνησης των οχημάτων και την λήψη αποφάσεων έτσι ώστε να εξασφαλισθεί η ασφαλής κίνηση των αυτοκινήτων ακόμη και κάτω από δύσκολες συνθήκες είτε σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, συλλέγονται μεγάλες ποσότητες δεδομένων που σχετίζονται με την ασφάλεια από αισθητήρες, που βρίσκονται στα οχήματα, όπως κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων, καθώς και από εκείνους τους αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι στην οδική υποδομή της Ευρώπης, όπως κάμερες κυκλοφορίας, επαγωγικοί βρόχοι και σαρωτές λέιζερ. Αυτά τα μεγάλα δεδομένα διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία για να εξελίξει τα μελλοντικά αυτοκίνητα και να αυξήσει το επίπεδο ασφάλειας όλων των οχημάτων. Επίσης, η επεξεργασία αυτών των δεδομένων αποτελεί μια από τις πλέον κατάλληλες πήγες πληροφοριών για την ταχύτερη ανάπτυξη των εφαρμογών που στηρίζονται στη τεχνητή νοημοσύνη και προορίζονται για τα μελλοντικά οχήματα.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η βασική τεχνολογία για την ανάπτυξη των συστημάτων αυτόνομης κίνησης των οχημάτων και την λήψη αποφάσεων έτσι ώστε να εξασφαλισθεί η ασφαλής κίνηση των αυτοκινήτων ακόμη και κάτω από δύσκολες συνθήκες είτε σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Η μεγάλης κλίμακας εισαγωγή αυτοκινούμενων οχημάτων θα μειώσει σημαντικά τον αριθμό των ατυχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Ωστόσο, αυτά τα οχήματα θα είναι ευρέως διαθέσιμα πριν από το 2030.

Σήμερα κυκλοφορούν μερικώς αυτοματοποιημένα οχήματα, που δίνουν στους οδηγούς πρόσθετη αισθητηριακή αντίληψη, σε προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που επεμβαίνουν αυτόματα, ταχύτερα και πιο αξιόπιστα από οποιονδήποτε οδηγό.

Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) μπορούν ήδη να αναλάβουν σημαντικές λειτουργίες ασφαλείας (όπως το τιμόνι και το φρενάρισμα) από τον οδηγό υπό ορισμένες συνθήκες. Η αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης (AEB) και η βοήθεια διατήρησης λωρίδων (LKA) είναι παραδείγματα μερικώς αυτοματοποιημένων τεχνολογιών που αποτρέπουν ατυχήματα αυτήν τη στιγμή.

Τα δεδομένα δεν χρησιμοποιούνται μόνο για την περαιτέρω βελτίωση της αυτοματοποιημένης οδήγησης, αλλά και συμπληρωματικά. Η συνδεσιμότητα των οχημάτων επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ οχημάτων που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους, της υποδομής γύρω τους και του ευρύτερου κόσμου. Αυτό το καθιστά σημαντικό εργαλείο για την αυτοματοποιημένη λειτουργία οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τεχνητή Νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Εργαλείο εξοικονόμησης χρόνου για τους εκπαιδευτικούς
Η κυβέρνηση της Αγγλίας ενθαρρύνει τη χρήση AI για βαθμολόγηση και επικοινωνία με γονείς – Με σαφείς οδηγίες για τα σχολεία
Η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Εργαλείο εξοικονόμησης χρόνου για τους εκπαιδευτικούς
sklavenitis_12.jpg
Ο Σκλαβενίτης επενδύει στον Ασπρόπυργο: Θέσεις εργασίας στο νέο Κέντρο Διανομής
Θέσεις πλήρους απασχόλησης με παροχές και εταιρικά προνόμια – Μεταφορά προσωπικού από κεντρικά σημεία της Αττικής
Ο Σκλαβενίτης επενδύει στον Ασπρόπυργο: Θέσεις εργασίας στο νέο Κέντρο Διανομής
διακοπές
Οι Έλληνες θα κουνήσουν το μαντήλι… από το μπαλκόνι τους - Το 43% θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια
Η φετινή έρευνα της Alco αποτυπώνει την τουριστική ανισότητα ενός καλοκαιριού που για σχεδόν τους μισούς Έλληνες φαντάζει άπιαστο όνειρο – Πού οδηγεί...
Οι Έλληνες θα κουνήσουν το μαντήλι… από το μπαλκόνι τους - Το 43% θεωρεί τις διακοπές πολυτέλεια