Λάρισα: Αρνήθηκε τον έλεγχο και απείλησε τους αστυνομικούς
Συνελήφθη ο άνδρας που κινήθηκε απειλητικά προς τους αστυνομικούς

Συνελήφθη ένας άνδρας στη Λάρισα, όταν αρνήθηκε να βγει από το αυτοκίνητό του, ενώ στη συνέχεια κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος των αστυνομικών.

Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ Λάρισας προσέγγισαν τον άνδρα το πρωί της Τρίτης για επικείμενο έλεγχο στο όχημα που επέβαινε. Αρχικά αρνήθηκε να βγει από το όχημα, ενώ στη συνέχεια κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος τους ώσπου ακινητοποιήθηκε και δεσμεύτηκε με χειροπέδες, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα larissanew.gr.

Μετά από έρευνα που διεξήγαν στο αυτοκίνητο, βρέθηκαν στην κατοχή του και στο εσωτερικό του οχήματός του, κατασχέθηκαν δύο νάιλον συσκευασίες με μικροποσότητες κάνναβης, καθώς και ένας αναδιπλούμενος σουγιάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aithousa_taksi
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
Κινητοποιήσεις στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας ενάντια στην υποστελέχωση των σχολείων
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»
«Aδιανόητο» το φαινόμενο μαθητών που, ενώ έχουν επιλέξει τη Γαλλική γλώσσα, αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη - Η επιστολή των καθηγητών Γαλλικής...
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»