Όπως επισημαίνει το ΓΕΣ τα συμπτώματα εμφανίστηκαν μετά από έξοδο των οπλιτών, οι οποίοι νοσηλεύονται σε ειδικούς χώρους του ΚΕΠΒ για παρακολούθηση και αγωγή.
Η κατάστασή τους δεν εμπνέει καμία ιδιαίτερη ανησυχία, σύμφωνα με ενημέρωση από το Γενικό Επιτελείο Στρατού.