Σε εκκένωση του σταθμού του μετρό "Δάφνη" προχώρησαν οι αρχές, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, άτομο έπεσε στις ράγες.
Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι της Τετάρτης, ενώ δυνάμεις της πυροσβεστικής και της αστυνομίας σπεύδουν στο σημείο.