Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου πραγματοποιείται αυτή την ώρα από σωματεία, ομοσπονδίες και οργανώσεις της Αριστεράς. Στη συγκέντρωση καλούν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.
Μάλιστα, πριν λίγο επικράτησε και ένταση στα σκαλάκι της Βουλής όταν διαδηλωτές επιχείρησαν να εισέλθουν εντός του χώρου. Η αστυνομία επιτέθηκε με γκλοπ και περιορισμένη χρήση χημικών.
Έως και αυτή την ώρα διαδηλωτές παραμένουν στον χώρο.
Λίγο αργότερα προκλήθηκε μικρής έκτασης πυρκαγιά κοντά στο ένα από τα δύο φυλάκια του Αγνώστου Στρατιώτη.
Υπενθυμίζεται ότι και το ΠΑΜΕ πραγματοποιεί συγκέντρωση στην Ομόνοια.
Δείτε βίντεο από την ένταση στο Σύνταγμα:
Πηγή βίντεο: iefimerida.gr*