Thumbnail
Ως μια απαραίτητη κίνηση, καθώς «γλιτώνουμε μία πολύ μεγάλη εισιτηριοδιαφυγή», χαρακτήρισε τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης

«Ήταν μία απαραίτητη μετάβαση, εάν θυμηθούμε τι συνέβαινε στο παρελθόν με πλαστά εισιτήρια, δεν υπήρχε άλλος δρόμος», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, με αφορμή τη διάθεση στα Μαζικά Μέσα Μεταφοράς της Αθήνας, του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

«Γλιτώνουμε μία πολύ μεγάλη εισιτηριοδιαφυγή, διότι υπήρχαν κάποια κυκλώματα, τα οποία τύπωναν εισιτήρια και τα πουλούσαν αντί των εισιτηρίων του Οργανισμού και από την άλλη πλευρά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε -ακριβώς επειδή δεν υπήρχε ηλεκτρονική καταγραφή- πόσοι έμπαιναν στο σύστημα», πρόσθεσε ο κ. Μαυραγάνης, ο οποίος σημείωσε ότι βάσει προσεγγίσεων από ανθρώπους του ΟΑΣΑ, «μιλάμε περίπου για το 20-25% των εισιτηρίων, που θα έπρεπε να κόβονται».

Σε ό,τι αφορά την απαγόρευση διέλευσης των μεγάλων οχημάτων από το δευτερεύον οδικό δίκτυο και τη διαμόρφωση των τελών διέλευσής τους από τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων, ο υφυπουργός σημείωσε ότι οι παραχωρησιούχοι είχαν συμφωνήσει να προβούν σε μειώσεις διοδίων προς τους επαγγελματίες και τα φορτηγά, κάτι που δεν έχει γίνει.

«Εφιστώ την προσοχή προς τους παραχωρησιούχους, ότι οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται και ότι πρέπει να επιταχύνουν αυτό που έχουν πει ότι θα κάνουν, ότι θα ενοποιήσουν τα ταμεία τους για να έχουν μία βινιέτα (κάρτα διοδίων) όλοι οδηγοί και να μην αλλάζουν βινιέτες, εάν είναι στην Εγνατία Οδό, στη Νέα Οδό, την Ιονία Οδό κ.λπ. και να μπορούν να σταθμίσουν μεταξύ τους τις μειώσεις των τιμών, που πρέπει να κάνουν. Όσο δεν ενοποιούν τα ταμεία τους, δεν μπορούν να πάνε αυτοί στις προσφορές μειώσεων που πρέπει», επισήμανε.

Αναφερόμενος στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ο κ. Μαυραγάνης τόνισε ότι το υπουργείο προωθεί κάποιες διατάξεις, οι οποίες θα μπορούσαν να συνεισφέρουν στην περαιτέρω μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων. «Κάποιες από αυτές αφορούν την επιμήκυνση του χρόνου αφαίρεσης του διπλώματος, σε περίπτωση που κάποιος είτε περάσει με κόκκινο, είτε υπερβεί το όριο ταχύτητας πάνω από 30 χιλιόμετρα, είτε οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ, τις σοβαρές παραβάσεις, αυτές που μπορεί πράγματι να προξενήσουν σοβαρά τροχαία ατυχήματα.

Σε αυτές τις περιπτώσεις φρονούμε ότι πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί και σ' αυτές τις περιπτώσεις προβλέπεται εναλλακτικά μια εξουσιοδότηση προς τον υπουργό ούτως ώστε, εάν τα υπόλοιπα μέτρα δε φέρουν αποτέλεσμα, τότε να μπορεί να συνδέσει αυτές τις συγκεκριμένες παραβάσεις και κάποιες άλλες με εισοδηματικά κριτήρια για την περαιτέρω αύξηση των προστίμων».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα