Κοινωνία 0

ΔΕΗ: Έκπτωση 15% σε όσους εξοφλούν έγκαιρα τους λογαριασμούς τους

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Τι δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιχείρησης

Έκπτωση 15% στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού προανήγγειλε η ΔΕΗ, για όσους καταναλωτές εξοφλούν στην ώρα τις οφειλές τους.

Το εν λόγω μέτρο αναμ΄'ενεται να εφαρμοστεί από  1η Ιουλίου, ενώ όπως ανέφερε ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Επιχείρησης, Μανώλης Παναγιωτάκης, η έκπτωση αφορά όλους τους οικιακούς και επαγγελματικούς καταναλωτές χαμηλής και μέσης τάσης, υπό την προϋπόθεση να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εντός προθεσμίας ή να τηρούν τους διακανονισμούς.

"Στόχος μας", ανέφερε ο κ.Παναγιωτάκης, "είναι ο τερματισμός της ασυδοσίας ενόψει ανοίγματος της αγορας", ενώ παράλληλα τάχθηκε υπερ της ανάπτυξης του ανταγωνισμού με αύξηση του αριθμού των προμηθευτών που θα λειτουργήσει προς όφελος των καταναλωτικών. 

Ο ίδιος πάντως υπογράμμισε την ανάγκη το άνοιγμα να γίνει με όρους που δεν θα προκαλούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Έτσι, ο κος Παναγιωτάκης ανακοίνωσε ότι η ΔΕH βρίσκεται σε επαφή με τους άλλους εναλλακτικούς -ιδιώτες προμηθευτές με στόχο την υιοθέτηση κοινών στόχων και κανόνων για την αγορά.

Το μέτρο αφορά πάνω από 5 εκατομμύρια καταναλωτές, ενώ δίνει τη δυνατότητα να υπαχθούν και οι υπερήμεροι που υπολογίζονται σε 2,1 εκατομμύρια καταναλωτές.

Πάντως, ακόμη και εκείνοι που δεν έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση μπορούν μέχρι τις 31/7 να επωφεληθούν από το ευνοϊκό πρόγραμμα διακανονισμών.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία