Με εγκύκλιο νομιμοποιείται πλεόν η δυνατότητα να μπορούμε να κάνουμε διακοπές στη θάλασσα με το κατοικίδιο μας.
Μέχρι τώρα, αν έκανες μπάνιο ακόμα και σε μία ερημική παραλία με το σκυλάκι σου, κάποιος που θα σε έβλεπε, θα είχε την δυνατότητα να δηλώσει δυσαρεστημένος και να το αναφέρει μάλιστα και στην αστυνομία.
Με τη σχετική εγκύκλιο του υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας, οι τετράποδοι φίλοι μας θα είναι πλέον ελεύθεροι να βρίσκονται μαζί μας στην παραλία