Ο Δήμος Θέρμης ανακοινώνει οτι θα προσλάβει 29 Πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής (Π.Φ.Α.) με σκοπό την στελέχωση των Ο.Τ.Α και των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ αυτών που υλοποιούν Προγράμματα Άθλησης για Όλους (Π.Α.γ.Ο) περιόδου 2014-15».
Διαβάστε τη συνέχεια στο proson.gr