PAIDEIAS
Ολοκληρώνεται η διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων - Τα επόμενα βήματα για τις θέσεις στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Ολοκληρώθηκε η ανακοίνωση των τελικών πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων για τις θέσεις Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής οφείλουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων έως και τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025, ημερομηνία κατά την οποία θα ανακοινωθούν και οι προσωρινοί πίνακες μοριοδότησης.

Τα επόμενα βήματα για τις θέσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης:

  • Υποβολή ενστάσεων επί των προσωρινών πινάκων μοριοδότησης.

  • Έκδοση και δημοσίευση των τελικών πινάκων μοριοδότησης.

  • Προγραμματισμός και διεξαγωγή συνεντεύξεων των υποψηφίων.

Εφόσον δεν υπάρξουν απρόοπτα, οι νέοι Προϊστάμενοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων αναμένεται να αναλάβουν υπηρεσία στα τέλη Ιουλίου ή στις αρχές Αυγούστου 2025.

Σημειώνεται ότι έχουν ανακοινωθεί από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οι πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων.

Αναλυτικά οι πίνακες ανά Περιφέρεια

ΙΕΠ: Κλείνει σήμερα (25/6) η προθεσμία υποβολής της εσωτερικής αξιολόγησης σχολείων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) γνωστοποίησε πως η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων είναι σήμερα Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025.

Η ευθύνη για τη σύνταξη και υποβολή της αξιολόγησης ανήκει αποκλειστικά στους/στις διευθυντές/ντριες ή προϊσταμένους/ες των σχολείων.

Η διαδικασία γίνεται μέσω της ειδικής πλατφόρμας, με χρήση των κωδικών πρόσβασης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ).

Ένα εργαλείο αποτίμησης και προγραμματισμού

Η Ετήσια Έκθεση δεν αποτελεί απλώς μια διοικητική υποχρέωση, αλλά έναν ουσιαστικό μηχανισμό καταγραφής των καλών πρακτικών, των προκλήσεων που αντιμετωπίστηκαν, και των βασικών αξόνων για βελτίωση του σχολικού έργου.

Η αξιολόγηση αυτή ενσωματώνεται στον σχεδιασμό της επόμενης σχολικής χρονιάς, συμβάλλοντας στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Yποστήριξη της εξωτερικής αξιολόγησης

Η εσωτερική αποτίμηση λειτουργεί και ως βάση για την εξωτερική αξιολόγηση που πραγματοποιείται από τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης, εξασφαλίζοντας συνέχεια, διαφάνεια και συνέπεια στη συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή στοιχείων στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ορίζεται η Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025. Τα σχετικά πεδία της ηλεκτρονικής φόρμας θα παραμείνουν διαθέσιμα για καταχώριση και επεξεργασία στοιχείων έως και την ημερομηνία αυτή.

Την ευθύνη συμπλήρωσης της έκθεσης φέρει ο/η Διευθυντής/ντρια ή ο/η Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, με χρήση των κωδικών του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αποτελεί βασικό εργαλείο καταγραφής του έργου της σχολικής μονάδας και συνδέεται άμεσα με τον προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς. Μέσα από τη διαδικασία αυτή αποτυπώνονται:

  • οι καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν,
  • οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, και
  • οι προτεραιότητες για τη βελτίωση και την περαιτέρω ανάπτυξη της σχολικής μονάδας.

Παράλληλα, η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αποτελεί υπόβαθρο για τη σύνταξη της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης από τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης, διασφαλίζοντας τη συνέχεια και τη συνοχή στη διαδικασία αποτίμησης του έργου της σχολικής μονάδας.

Υπενθυμίζεται ότι μόνο οι Καλές Πρακτικές που έχουν καταχωριστεί στην Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης μπορούν να προταθούν από τον/την Σύμβουλο Εκπαίδευσης για περαιτέρω αξιοποίηση ή διάχυση.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του ΙΕΠ στον σύνδεσμο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis

Το ΙΕΠ ενθαρρύνει όλες τις σχολικές μονάδες να αξιοποιήσουν τη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης ως ευκαιρία ουσιαστικής αναστοχαστικής πρακτικής, σχεδιασμού και ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»