ypaith
Πρόσληψη αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την πλήρωση κενών θέσεων σε τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων για το σχ. έτος 2024-25 και έναρξη του προγράμματος

Εκδόθηκε εγκύκλιος για την πρόσληψη αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, για την πλήρωση κενών θέσεων σε τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2024-25 και την έναρξη του προγράμματος.

Δείτε εδώ το έγγραφο

Η αίτηση εδώ

Δείτε εδώ τον πίνακα

ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΕΣ/ΕΙΣΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ

Οι επιλεγέντες/είσες υποψήφιοι/ες, αφού ενημερωθούν με κάθε πρόσφορο τρόπο για την σειρά κατάταξής τους από τον αναρτημένο πίνακα, οφείλουν μέχρι την Πέμπτη 02 Ιανουαρίου 2025, ώρα 12.00 να απαντήσουν στις Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης στις οποίες υπέβαλαν αίτηση, αν αποδέχονται ή όχι την πρόσληψή τους στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων και στην περίπτωση αποδοχής να αποστείλουν συμπληρωμένη την υπεύθυνη δήλωση τοποθέτησης σε Σ.Κ.Α.Ε. (επισυναπτόμενη δήλωση τοποθέτησης).

Οι προσληφθέντες/είσες τοποθετημένοι/ες εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης μόνο την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025, ώρα 10.00, για να υπογράψουν τις συμβάσεις εργασίας.

Η σειρά πρόσληψης των υποψήφιων διδασκόντων/ουσών για την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων ανά κλάδο και η τοποθέτησή τους καθορίζεται βάσει της σειράς κατάταξης τους στους οικείους πίνακες και σύμφωνα με τους όρους της υπό στοιχεία 121228/ΓΔ4/15-10-2024 Υ.Α. (Β’ 5767), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία 147474/ΓΔ4/09-12-2024 Υ.Α. (Β’ 6879).

Σε περίπτωση που επιλεγεί ο/η υποψήφιος/α σε μια Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης, ανεξάρτητα αν αναλάβει υπηρεσία ή όχι ή παραιτηθεί, παραμένει υποψήφιος/α για πρόσληψη στην Γενική Εκπαίδευση ή στις Δομές της Ειδικής Αγωγής, εφόσον έχει υποβάλει σχετική αίτηση και αυτή παραμένει ενεργή.

Σε περίπτωση που επιλεγεί ο/η υποψήφιος/α σε μια Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης και δεν παρουσιαστεί ή παραιτηθεί, μετακινείται στο τέλος του πίνακα που έχει καταρτίσει η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης για το πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων 2024-2025.

Οι τοποθετημένοι/ες εκπαιδευτικοί την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025 παρουσιάζονται στα Σ.Κ.Α.Ε., και αρχίζει η διδασκαλία των μαθημάτων σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των Σ.Κ.Α.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Αναβάθμιση ή αποκλεισμός; Οι ανησυχίες των διδασκόντων για το δημόσιο Ωνάσειο σχολείο Δειλινών
Η αναβάθμιση του 10ου ΓΕΛ Ηρακλείου και οι ανησυχίες των διδασκόντων - Ο κίνδυνος πίσω από τα «δώρα»
Αναβάθμιση ή αποκλεισμός; Οι ανησυχίες των διδασκόντων για το δημόσιο Ωνάσειο σχολείο Δειλινών
Πορτοσάλτε
Πορτοσάλτε για το έγκλημα στα Τέμπη: «Η τραγωδία θα εκδικαστεί στο δικαστήριο και όχι στο πεζοδρόμιο»
Στην τελική, ποιος χρειάζεται να διαμαρτύρεται στους δρόμους και τις πλατείες όταν έχουμε τις υποδειγματικές αίθουσες του ελληνικού δικαστηρίου να...
Πορτοσάλτε για το έγκλημα στα Τέμπη: «Η τραγωδία θα εκδικαστεί στο δικαστήριο και όχι στο πεζοδρόμιο»
olme.jpg
ΟΛΜΕ: Καλεί σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 26/1 για δικαιοσύνη στο δυστύχημα των Τεμπών
Κάλεσμα της ΟΛΜΕ για συγκεντρώσεις στις 26 Ιανουαρίου - «Απαιτούμε δικαιοσύνη για το δυστύχημα των Τεμπών»
ΟΛΜΕ: Καλεί σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 26/1 για δικαιοσύνη στο δυστύχημα των Τεμπών
146653-oiele.jpg
ΟΙΕΛΕ: Προσφεύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις αναιτιολόγητες απολύσεις εκπαιδευτικών
Η ΟΙΕΛΕ προσφεύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Κοινωνικών Δικαιωμάτων για τις αναιτιολόγητες απολύσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση
ΟΙΕΛΕ: Προσφεύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις αναιτιολόγητες απολύσεις εκπαιδευτικών