Γυμνάσια -Λύκεια: Προγραμματισμός δράσεων για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821
Οι δράσεις αυτές είναι δυνατόν να αποτελούν μέρος των εγκεκριμένων Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιεί η κάθε σχολική μονάδα

Εγκύκλιο υπέγραψε η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Σίσσυ Γκίκα για τον προγραμματισμό εκπαιδευτικών δράσεων των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821.

Πιο συγκεκριμένα:

«Προγραμματισμός εκπαιδευτικών δράσεων των σχολικών μονάδων Δ.Ε. για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821»

Το 2021 συμπληρώνονται 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, η οποία αποτελεί σημαντικό γεγονός της Ελληνικής ιστορίας αλλά και σημείο αναφοράς για το ευρωπαϊκό και το παγκόσμιο γίγνεσθαι, γιατί οδήγησε, μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς, στη δημιουργία ενός εθνικού κράτους και ενέπνευσε την ανθρωπότητα με ανώτερα ιδανικά.

Στο πλαίσιο του εορτασμού αυτού, καλούνται όλες οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, να προγραμματίσουν σχετικές εκπαιδευτικές, εικαστικές και καλλιτεχνικές δράσεις, όπως ανάγνωση σχετικών έργων, δημιουργία εικαστικών έργων, συγκέντρωση έργων ζωγραφικής/γλυπτικής/μελοποιημένων ποιημάτων, σύνθεση πρωτοτύπων έργων κ.α., με σκοπό οι μαθητές/τριες, όχι μόνο να γνωρίσουν την ιστορική πλευρά των γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης, αλλά κυρίως να κατανοήσουν τη σημασία του Αγώνα για την κατάκτηση της Ελευθερίας και των αγαθών που αυτή συνεισέφερε σε επίπεδο πολιτισμού, γλώσσας, θρησκείας και αξιών.

Οι δράσεις αυτές είναι δυνατόν να αποτελούν μέρος των εγκεκριμένων Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιεί η κάθε σχολική μονάδα ή τάξη-εις/τμήμα-τα αυτής, καθώς και να ενταχθούν ανεξάρτητα από αυτά, στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Διδασκαλίας των τάξεων/τμημάτων της σχολικής μονάδας.

Επισημαίνεται ότι ο προγραμματισμός και η υλοποίηση των εν λόγω δράσεων θα γίνει λαμβάνοντας υπόψη τα εκάστοτε μέτρα που θα ορίζονται και θα ισχύουν για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού COVID – 19, σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Υγείας (ΕΟΔΥ).

Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο εδώ 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Self tests: Κρούσματα σε 359 μαθητές και 254 εκπαιδευτικούς

Λύκεια - Λινού: Μοριακά τεστ στους μαθητές που βγήκαν αρνητικοί

Ευτράπελες ιστορίες από το μάθημα με webex

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
"...άνοιξαν τα λύκεια με τη διεξαγωγή των self tests, μεταφέροντας για μια ακόμα φορά την ευθύνη στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς"...
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών
Η φετινή αύξηση των παραιτήσεων εκπαιδευτικών απογειώνει τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία - Σταγόνα στον ωκεανό οι μόνιμοι διορισμοί
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
«Για περίπου 5 ώρες δεν φάνηκε καμία βοήθεια» σημειώνει κάτοικος της Γαύδου για το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή σε φοιτήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης -...
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»