Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ΄ Λυκείου: Συμπληρωματικές οδηγίες
Συμπληρωματικές οδηγίες του υπουργείο Παιδείας

Συμπληρωματικές οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας απέστειλε το υπουργείο Παιδείας που αφορούν σχετικά με: 

- Άλλες ενδεικτικές εκφωνήσεις του θέματος Γ ́ (Λογοτεχνία).

-Ενδεικτικά Κριτήρια Αξιολόγησης για τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου

Ειδικότερα:

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου

Σε συνέχεια της υπ. αριθμ. 134046/Δ2/06.10.2020 «Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Ελληνικής Γλώσσας, της Ιστορίας, των Λατινικών και της Φιλοσοφίας Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021» και για να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί περαιτέρω στο διδακτικό τους έργο, τίθενται υπόψη τους τα ακόλουθα:

Α. Άλλες ενδεικτικές εκφωνήσεις του θέματος του ερμηνευτικού σχολίου (Λογοτεχνία):

• Να διατυπώσετε το ερμηνευτικό σας σχόλιο για το ποίημα/αφήγημα κ.λπ.

• Να σχολιάσετε εκείνο το θέμα, από όσα θέτει το κείμενο, που κρίνετε ως το πιο σημαντικό. Ποια είναι η δική σας θέση;

• Λαμβάνοντας υπόψη σου τη μορφή και το περιεχόμενο της τελευταίας στροφής του ποιήματος, να σχολιάσεις τον ρόλο της σε σχέση με το όλο ποίημα.

• Μελετητές υποστηρίζουν ότι το «Θεσσαλονίκη, Μέρες του 1969 μ.Χ.» είναι ποίημα που έχει πολιτικές διαστάσεις. Με ποια στοιχεία του κειμένου μπορεί αυτό να τεκμηριωθεί; Ο σημερινός αναγνώστης θα προσλάμβανε το κείμενο με τον ίδιο τρόπο;

• «Θεσσαλονίκη, Μέρες του 1969 μ.Χ.»: Οι στίχοι 15 και 17 που είναι μέσα σε παύλες, ποια βαρύτητα έχουν, κατά τη γνώμη σας, στο θέμα του ποιήματος; Κατά πόσο αυτό το θέμα είναι επίκαιρο για σας;

Β. Ενδεικτικά Κριτήρια Αξιολόγησης για τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης

1 Κείμενο 1 Το κείμενο που ακολουθεί είναι διασκευή άρθρου γνώμης, το οποίο δημοσιεύτηκε στον ημερήσιο τύπο, σχετικά με τον ρόλο της παιδείας στη σύγχρονη κοινωνία.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Διορισμοί: Βήμα - βήμα οδηγίες για τις αιτήσεις

Προσλήψεις αναπληρωτών - Πότε θα γίνουν οι δηλώσεις περιοχών

Εκπαιδευτικοί Αιτήσεις για Διορισμό στον ΟΠΣΥΔ ΕΔΩ

Αλλάζει ο νόμος ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Εκπαιδευτικών: 2 σεμινάρια αντί για ένα

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το 9ΜΗΝΟ σεμινάριο που μοριοδοτεί Διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

Πιστοποίηση Αγγλικών  ΕΥΚΟΛΑ και Ευέλικτα με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ (ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ το μήνα) κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Πράσινοι: Έξι προτάσεις στήριξης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
«Καταθέτουμε έξι προτάσεις πραγματικής και ουσιαστικής στήριξης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», επισημαίνουν οι Πράσινοι σε ανακοίνωσή τους
Πράσινοι: Έξι προτάσεις στήριξης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
tsakalotos
Τσακαλώτος: Στη Βρετανία ο Διονύσης και η Ελένη θα περνούσαν στις σχολές τους
Νέος γύρος αντιπαράθεσης στη Βουλή για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής - «Η Ευρώπη θέλει περισσότερους νέους με πανεπιστημιακή μόρφωση», σημειώνει ο...
Τσακαλώτος: Στη Βρετανία ο Διονύσης και η Ελένη θα περνούσαν στις σχολές τους
beriev fotia
Σταμάτα: Τα εναέρια μέσα ήρθαν καθυστερημένα καταγγέλλει κάτοικος
Ολιγωρία των αρχών στη χρήση των εναέριων μέσων, κατά τη μεγάλη φωτιά στη Σταμάτα καταγγέλλει κάτοικος της περιοχής - «Η ουσιαστική προσπάθεια με τα...
Σταμάτα: Τα εναέρια μέσα ήρθαν καθυστερημένα καταγγέλλει κάτοικος
Χαρδαλιάς-Χρυσοχοΐδης: «Σε επιφυλακή για τη φωτιά στη Σταμάτα»
Το μέγεθος της φωτιάς στη Σταμάτα και τη δυσκολία των πυροσβεστικών μέσων για τη κατάσβεση της, τόνισαν ο Μ. Χρυσοχοΐδης και Ν. Χαρδαλιάς - Σε ύφεση...
Χαρδαλιάς-Χρυσοχοΐδης: «Σε επιφυλακή για τη φωτιά στη Σταμάτα»