Παρέμβαση εκπαιδευτικών στο 2ο ΚΕΣΥ Α' Αθήνας για δοθεί λύση στη διάγνωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες
Παρέμβαση των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και «Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ»
Παρέμβαση των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και «Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ» στο 2ο ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας, την Τετάρτη 8/7 στις 13.30 (Υμηττού 219) , απαιτώντας να δοθεί λύση στη διάγνωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες, που εκκρεμεί μεγάλη λίστα!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, φίλοι γονείς,

Τα Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και Ηλιούπολης «Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ»  αποφάσισαν να κάνουν παρέμβαση στο 2ο ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας, την Τετάρτη 8/7 στις 13.30, απαιτώντας να δοθεί άμεσα λύση στο ζήτημα των αξιολογήσεων και διαγνώσεων των μαθητών μας με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, εν όψει και της νέας σχολικής χρονιάς! Η μεγάλη λίστα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα!

Η κυβέρνηση και στην περίοδο της πανδημίας, περισσότερο και από πριν, επιχειρεί να αντιμετωπίσει τη λίστα των παιδιών με μαθησιακές ανάγκες ή/και αναπηρίες, που είναι σε αναμονή για αξιολόγηση, με ημίμετρα. Μια λίστα, που φυσικά προϋπήρχε της πανδημίας, λόγω της υποστελέχωσης των ΚΕΣΥ και απλά μεγάλωσε εξαιτίας των έκτακτων μέτρων.

Επιπλέον, οι μετακινήσεις συναδέλφων, που έκαναν οι διευθύνσεις, για να διευκολυνθεί υποτίθεται η λειτουργία των ΚΕΣΥ εν μέσω κορονοϊού, δεν έλυσε το πρόβλημα, αντίθετα δημιούργησε νέα δυσμενέστερα εργασιακά δεδομένα, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζόμενων στα ΚΕΣΥ είναι αναπληρωτές και απολύθηκαν για ακόμη μία φορά, πριν λίγες ημέρες. Η διαχρονική επιλογή όλων των κυβερνήσεων μέχρι τώρα να μη διορίζουν το αναγκαίο μόνιμο επιστημονικό, παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης έχει σαν αποτέλεσμα κάθε άλλη πρόταση να είναι ημίμετρο, που τελικά βαίνει σε βάρος των αναγκών των ίδιων των παιδιών!

Αποτέλεσμα όλων των ενεργειών της κατά τα άλλα «ευαίσθητης» κυβέρνησης είναι να βρίσκονται χιλιάδες παιδιά στη λίστα για μία αξιολόγηση. Παράλληλα η νέα σχολική χρονιά ξεκινά σε δύο μήνες και οι μαθητές βρίσκονται χωρίς διαγνώσεις και εξασφάλιση των απαραίτητων ενεργειών από το κράτος, για να φοιτήσουν στο σχολείο, που κατά τα άλλα το ονομάζουν της «συμπερίληψης» αλλά είναι τελικά του «αποκλεισμού», αλλά και οι εκπαιδευτικοί χωρίς απαραίτητο προσωπικό για να παρέχουν στα παιδιά αυτά εξειδικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση!

ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΩΡΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ!

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας
Η ιστορία του Ταλχά, που ξέφυγε από τις εχθροπραξίες στην πατρίδα του, έπεσε θύμα εκμετάλλευσης και ξυλοδαρμού από διακινητές και έφτασε στη χώρα μας...
Έλληνες μαθητές συνομιλούν με έναν πρόσφυγα - Οι δυσκολίες και το μήνυμα ελπίδας