Παρέμβαση εκπαιδευτικών στο 2ο ΚΕΣΥ Α' Αθήνας για δοθεί λύση στη διάγνωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες
Παρέμβαση των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και «Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ»
Παρέμβαση των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και «Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ» στο 2ο ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας, την Τετάρτη 8/7 στις 13.30 (Υμηττού 219) , απαιτώντας να δοθεί λύση στη διάγνωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες, που εκκρεμεί μεγάλη λίστα!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, φίλοι γονείς,

Τα Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και Ηλιούπολης «Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ»  αποφάσισαν να κάνουν παρέμβαση στο 2ο ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας, την Τετάρτη 8/7 στις 13.30, απαιτώντας να δοθεί άμεσα λύση στο ζήτημα των αξιολογήσεων και διαγνώσεων των μαθητών μας με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, εν όψει και της νέας σχολικής χρονιάς! Η μεγάλη λίστα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα!

Η κυβέρνηση και στην περίοδο της πανδημίας, περισσότερο και από πριν, επιχειρεί να αντιμετωπίσει τη λίστα των παιδιών με μαθησιακές ανάγκες ή/και αναπηρίες, που είναι σε αναμονή για αξιολόγηση, με ημίμετρα. Μια λίστα, που φυσικά προϋπήρχε της πανδημίας, λόγω της υποστελέχωσης των ΚΕΣΥ και απλά μεγάλωσε εξαιτίας των έκτακτων μέτρων.

Επιπλέον, οι μετακινήσεις συναδέλφων, που έκαναν οι διευθύνσεις, για να διευκολυνθεί υποτίθεται η λειτουργία των ΚΕΣΥ εν μέσω κορονοϊού, δεν έλυσε το πρόβλημα, αντίθετα δημιούργησε νέα δυσμενέστερα εργασιακά δεδομένα, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζόμενων στα ΚΕΣΥ είναι αναπληρωτές και απολύθηκαν για ακόμη μία φορά, πριν λίγες ημέρες. Η διαχρονική επιλογή όλων των κυβερνήσεων μέχρι τώρα να μη διορίζουν το αναγκαίο μόνιμο επιστημονικό, παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης έχει σαν αποτέλεσμα κάθε άλλη πρόταση να είναι ημίμετρο, που τελικά βαίνει σε βάρος των αναγκών των ίδιων των παιδιών!

Αποτέλεσμα όλων των ενεργειών της κατά τα άλλα «ευαίσθητης» κυβέρνησης είναι να βρίσκονται χιλιάδες παιδιά στη λίστα για μία αξιολόγηση. Παράλληλα η νέα σχολική χρονιά ξεκινά σε δύο μήνες και οι μαθητές βρίσκονται χωρίς διαγνώσεις και εξασφάλιση των απαραίτητων ενεργειών από το κράτος, για να φοιτήσουν στο σχολείο, που κατά τα άλλα το ονομάζουν της «συμπερίληψης» αλλά είναι τελικά του «αποκλεισμού», αλλά και οι εκπαιδευτικοί χωρίς απαραίτητο προσωπικό για να παρέχουν στα παιδιά αυτά εξειδικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση!

ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΩΡΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

treximo.jpg
Περπάτημα ή Τρέξιμο: Τι να διαλέξετε για καλύτερη υγεία
Σύμφωνα με τις οδηγίες του CDC, χρειάζονται τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας ή έντονης άσκησης την εβδομάδα, είτε αυτό σημαίνει χαλαρό περπάτημα είτε...
Περπάτημα ή Τρέξιμο: Τι να διαλέξετε για καλύτερη υγεία
βιβλια
Τι σημαίνει η λέξη "αγαστός";
Πρόκειται για έναν όρο που συναντάμε κυρίως σε λόγιο λόγο και έχει τις ρίζες του στην αρχαία ελληνική γλώσσα.
Τι σημαίνει η λέξη "αγαστός";