Thumbnail
Υπουργειο Παιδείας 

Έχοντας υπόψη: Τις διατάξεις:

1) του άρθρου 16 κεφ. Β΄ του Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167Α ) όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 1824/88 (ΦΕΚ 296Α)

2) την αριθμ. 114163/Δ2/14-10-2004 (ΦΕΚ 1592 τ.Β΄/25-10-2004) Κανονιστική Υπουργική Απόφαση «Διαδικασίες και προϋποθέσεις μετάθεσης εκπ/κών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης».

3) του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α΄) όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 8, κεφ. Β΄ του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94 Α΄).

 Δείτε αναλυτικά τα ονόματα σε μορφή pdf- Τα ΟΝΟΜΑΤΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;