Thumbnail
Διαμαρτυρία Σχολικών Συμβούλων Φυσικής Αγωγής για τη μη συμμετοχή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης Β΄επιπέδου για τις ΤΠΕ

 

14 Μαρτίου 2013

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ           

                 ΕΛΛΑΔΑΣ

    Προς:    Υπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α

             Κοιν.:   1. Υφυπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α

2. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

3. Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων

4. Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε.

5. ΜΜΕ

Αξιότιμε κε Υπουργέ,

Με λύπη και αγανάκτηση διαπιστώσαμε ότι η προκήρυξη της 4ης φάσης του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», που είναι ενταγμένη στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 και υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, δεν συμπεριλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11).

Σας εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για τη στέρηση της δυνατότητας των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) να συμμετέχουν σε αυτήν την τόσο σημαντική και καθοριστική επιμορφωτική διαδικασία.  Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ αξιόλογες ενέργειες στον τομέα της αξιοποίησης της ηλεκτρονικής μάθησης στην ειδικότητά μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε την έκδοση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=3&ep=6, και την έκδοση του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού "Ολυμπιακοί Αγώνες" http://www.fhw.gr/multimedia/dvdrom/olympics/index.html.

Ακόμη δεκάδες εξαίρετα λογισμικά κυκλοφορούν από επιστημονικούς φορείς ή το ελεύθερο εμπόριο και λειτουργούν επικουρικά στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Θεωρούμε ότι ο αποκλεισμός ειδικοτήτων από το αναφαίρετο δικαίωμα της επιμόρφωσης στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία του Γνωστικού τους Αντικειμένου για την αποδοτικότερη επίτευξη των στόχων, που θέτει το ίδιο το Αναλυτικό Πρόγραμμα (ΥΑ 113726/Γ2/ 3-10-2011, (δ) χρήση των Τ.Π.Ε. για αύξηση του χρόνου εμπλοκής των μαθητών με τα αντικείμενα της ΦΑ μέσα από μια αυτορυθμιζόμενη διαδικασία μάθησης στην αναζήτηση λύσεων για την επίτευξη ατομικών στόχων), δημιουργεί εκπαιδευτικούς και γνωστικά αντικείμενα δύο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να αποβαίνει εις βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επιπρόσθετα, σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι εκπαιδευτικοί, κάτοχοι πιστοποίησης δεξιοτήτων στις ΤΠΕ Β’ επιπέδου έχουν αυξημένη μοριοδότηση στις περιπτώσεις κρίσεων για θέσεις ευθύνης, γεγονός το οποίο καταστρατηγεί την ισονομία και την ισοτιμία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το δικαίωμα στην επιμόρφωση, τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική ανάπτυξη δεν μπορεί παρά να είναι, ισότιμα, προνόμιο όλων των εκπαιδευτικών και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες για την αποκατάσταση της αδικίας που υφίσταται ο κλάδος των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) και για την  αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας που θα αποβεί σε όφελος των μαθητών μας.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής

 

ΑΝ/ΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ - ΞΑΝΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΒΟΥΞΙΝΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΠΟΔΗΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΚΑΡΤΖΟΝΙΚΑ - ΣΥΜΕΩΝ ΜΠΑΣΧΑΛΗΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΕΛΛΗΣ - ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ – ΕΛΕΝΗ ΒΑΡΛΑΜΗ

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΑΜΟΥΗΛΙΔΟΥ - ΤΣΙΟΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΜΕΝΗ ΚΟΥΡΟΥ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΑΚΚΗΣ - ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΡΑΜΠΗΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΣΙΔΗΣ

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΠΟΥΣΗΣ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΡΙΟΔΗΜΟΣ - ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΛΛΟΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΣΠΑΧΟΣ - ΓΑΒΑΛΑΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΞΥΖΟΓΛΟΥ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΥΖΙΩΤΑΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΤΑΝΗΣ - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΙΓΓΙΛΗΣ

ΚΡΗΤΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΤΣΑΓΚΟΛΗΣ - ΛΗΔΑ ΖΑΜΠΕΤΑΚΗ- ΟΥΡΑΝΙΑ ΡΙΝΑΚΑΚΗ

ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΦΑΤΣΕΑ - ΗΛΙΑΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΔΑΜ - ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΔΗΜΑΣ - ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΑΜΙΤΑ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
Ο φοιτητής, ο οποίος είχε ήδη ολοκληρώσει δύο ακαδημαϊκά έτη, διέκοψε τη φοίτησή του προκειμένου να εγγραφεί στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών...
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
ekpa
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
Η χρηματοδότηση των ΑΕΙ δεν λαμβάνει υπόψιν της το ουσιαστικό κριτήριο που αφορά στο πραγματικό κόστος λειτουργίας και συντήρησης, το οποίο εξαρτάται...
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
audiobooks
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές
Πιερρακάκης: Εχουμε συμφωνήσει με σπουδαίους καλλιτέχνες να ηχογραφήσουν αυτά τα βιβλία για να μπορούν οι μαθητές να τα ακούνε και στο σπίτι
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές