Thumbnail
Μετά την απόφαση της Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ και με δεδομένο ότι δεν επιτεύχθηκε συντονισμός με τη ΔΟΕ ή άλλες Ομοσπονδίες, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε την υλοποίηση όλων των δράσεων που προβλέπονται στο Πρόγραμμα Δράσης (πλην της 48ωρης απεργίας).

Ο.Λ.Μ.Ε.                                                  

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ:210 3230073 – 3221255

FAX:210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail: [email protected] 

     Αθήνα, 07/3/2013   

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

            Μετά την απόφαση της Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ και με δεδομένο ότι δεν επιτεύχθηκε συντονισμός με τη ΔΟΕ ή άλλες Ομοσπονδίες, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε την υλοποίηση όλων των δράσεων που προβλέπονται στο Πρόγραμμα Δράσης (πλην της 48ωρης απεργίας).

            Προτάσεις για νέες απεργιακές κινητοποιήσεις θα συζητηθούν στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ την Τρίτη, 12/3/13, αφού ληφθεί υπόψη και η απόφαση του Γεν. Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ που συνεδριάζει στις 8/3/2013.

ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

11 – 22 Μάρτη 2013 με κεντρικό θέμα:

«Οι επιπτώσεις των Μνημονίων στην Εκπαίδευση και η Αξιολόγηση»

11 - 15/3/13:         

-          Συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων, με προγραμματισμό από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ. Ενημερωτική συζήτηση με βάση τα κείμενα της Ομοσπονδίας.

-          Συσκέψεις με τους συλλόγους γονέων σε κάθε σχολείο και ενημέρωσή τους

-          Συναντήσεις των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ με τις Ενώσεις, τις Ομοσπονδίες αλλά και τα Δ.Σ. των Συλλόγων Γονέων

-          Εκδηλώσεις – συζητήσεις που διοργανώνουν οι ΕΛΜΕ με ανοικτό κάλεσμα σε δημόσιο χώρο με επιδίωξη να κληθούν να συμμετάσχουν εκπρόσωποι φορέων και σωματείων

 19/3/13:   Συναντήσεις με διευθυντές σχολείων και σχολικούς συμβούλους προκειμένου να συζητηθεί ο ρόλος τους στο πλευρό του κλάδου και των αποφάσεών του για το θέμα της αξιολόγησης, για να αγωνιστούμε συλλογικά να μην περάσει στην πράξη η αξιολόγηση.

20/3/13:     Συλλαλητήρια απογευματινά σε όλες τις πόλεις

 21/3/13:   Μαζικές παραστάσεις διαμαρτυρίας σε ΔΔΕ και Περιφερειακές ΔΠΔΕ

Για όλο το 15ήμερο:

-          Τοποθέτηση πανώ στα σχολεία με συνθήματα όπως:

·           ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΊΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

·           ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

-          Οργάνωση περιοδειών από τα μέλη του ΔΣ των ΕΛΜΕ με τη συμμετοχή και των μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ

Η επιτυχία των κινητοποιήσεων εξαρτάται από την ενεργοποίηση των ΔΣ των ΕΛΜΕ. Προφανώς κάθε ΕΛΜΕ μπορεί να εμπλουτίσει το πρόγραμμα και με άλλες δράσεις.

Τα κείμενα που θα αξιοποιηθούν στις δράσεις αυτές είναι:

Το πλαίσιο της τελευταίας απόφασης ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ (επισυνάπτεται).

Αφίσα, επιστολή προς γονείς και μαθητές και κείμενο για τις επιπτώσεις της πολιτικής των μνημονίων στην εκπαίδευση και την αξιολόγηση που θα εκδοθούν από το ΔΣ της ΟΛΜΕ τις επόμενες μέρες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»