Thumbnail
ΟΛΜΕ: Στείλτε το συνολικό αριθμό των κενών στα σχολεία μέχρι 14/12

  Ο.Λ.Μ.Ε.

Κορνάρου 2 & Ερμού

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

email:[email protected] Αθήνα, 12/12/12

ΠΡΟΣ:

τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ

τους αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ

Παρακαλούμε να μας στείλετε μέχρι την Παρασκευή 14/12/12 το συνολικό αριθμό των κενών στην περιοχή σας προκειμένου να αναδειχθεί το

ζήτημα στην συνέντευξη τύπου που θα δοθεί από την ΟΛΜΕ τη Δευτέρα, 17/12 στις 12 το μεσημέρι.

Τα στοιχεία που έχουμε πάρει έως τώρα είναι τα κάτωθι:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

 

 

 

Α' ΑΘΗΝΑΣ

110

Β' ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 20/11

13

Α΄,Β΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

34

ΛΑΣΙΘΙΟΥ

39

ΒΟΙΩΤΙΑΣ

37

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

140

ΧΑΝΙΩΝ

70

ΡΕΘΥΜΝΟΥ

52

ΛΑΣΙΘΙΟΥ

39

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

16

ΠΡΕΒΕΖΑΣ

35

ΠΕΛΛΑΣ

43

ΚΟΖΑΝΗΣ

38

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

6

Β' ΕΒΡΟΥ 18/11

6

ΕΥΒΟΙΑ 20/11

66

ΛΑΡΙΣΑ 20/11

4

ΛΕΥΚΑΔΑΣ 19/11

6

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 16/11

7

ΦΛΩΡΙΝΑΣ 16/11

12

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 15/11

8

Γ' ΑΘΗΝΑΣ 15/11

76

ΧΙΟΣ

17

ΚΙΛΚΙΣ

6

ΛΕΣΒΟΥ

54

ΣΥΝΟΛΟ

934

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ