ταξη
«Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι πάνω από ένα μήνα μετά την κατάθεση δύο (2) ερωτήσεων στη Βουλή για το ζήτημα των κενών στη ΔΔΕ Ζακύνθου, το ΥΠΑΙΘΑ αρνείται να απαντήσει στον κοινοβουλευτικό έλεγχο»

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία του νησιού και το πλήθος των εκπαιδευτικών κενών.

Αναλυτικά:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών μέχρι και τις 04/4 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:

Κλάδος

Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση

Μη διδαχθείσες ώρες

ΠΕ 04.02 (Χημείας)

1

23

ΠΕ 08 (Εικαστικών)

2

31

ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό)

1

24

ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης)

2

48

ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης)

1

23

ΕΕΠ

1

30

ΕΒΠ

2

 

Σχολικοί νοσηλευτές

2

 

Εκπ/κοί Ειδ. Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης)

1 ΠΕ08

18

Σύνολο

13

197

Περίοδος

Χαμένες διδακτικές ώρες

Εβδομάδα 15-21/9

1330

Εβδομάδα 22-28/9

1330

Εβδομάδα 30/9-04/10

1353

Εβδομάδα 07/9-11/10

1353

Εβδομάδα 14/10-18/10

  752

Εβδομάδα 21/10-25/10

  752

Εβδομάδα 28/10-01/11

  752

Εβδομάδα 04/11-08/11

  559

Εβδομάδα 11/11-15/11

  559

Εβδομάδα 18/11-22/11

  559

Εβδομάδα 25/11-29/11

  559

Εβδομάδα 02/12-06/12

  337

Εβδομάδα 09/12-13/12

  337

Εβδομάδες 15-20/12 και 08-10/01/25

  309

Εβδομάδα 13/01-17/01

  309

Εβδομάδα 20/01-24/01

  355  

Εβδομάδα 27/01-31/01

  312  

Εβδομάδα 03/02-07/02

  312  

Εβδομάδα 10/02-14/02

  232

Εβδομάδα 17/02-21/02

  232

Εβδομάδα 24/02-28/02

  232

Εβδομάδα 03/3-07/3

  232

Εβδομάδα 10/3-14/3

  205

Εβδομάδα 17/3-21/3

  205

Εβδομάδα 24/3-28/3

  205

Εβδομάδα 31/3-04/4

  197

Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους

13869

Τα κενά στη ΔΔΕ Ζακύνθου, όπως και σε όλη την Ελλάδα, εξακολουθούν να μένουν ακάλυπτα. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, εξακολουθεί να κωφεύει στα αιτήματα των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών για πλήρη κάλυψη όλων των κενών, προκειμένου να ικανοποιηθούν στοιχειωδώς οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και ιδίως αυτών που χρήζουν ιδιαίτερης στήριξης.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι πάνω από ένα μήνα μετά την κατάθεση δύο (2) ερωτήσεων στη Βουλή για το ζήτημα των κενών στη ΔΔΕ Ζακύνθου, το ΥΠΑΙΘΑ αρνείται να απαντήσει στον κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Βιβλίο
«Καθεύδω υπό μανδραγόραν» – Τι σημαίνει και από πού προέρχεται η φράση;
Μια αρχαία και ποιητική έκφραση με ιδιαίτερο νόημα – Η σύνδεσή της με το φυτό του μανδραγόρα και την κατάσταση βαθύ ύπνου ή λήθαργου.
«Καθεύδω υπό μανδραγόραν» – Τι σημαίνει και από πού προέρχεται η φράση;