ΥΠΑΙΘ
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Έχουν παγώσει τις αποφάσεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020» - Πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου

Σε κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων προχωρούν οι εκπαιδευτικοί την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου.

Μάλιστα, η ΟΛΜΕ έχει κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας για τους εκπαιδευτικούς εκείνη τη μέρα, από τις 11:00 το πρωί έως τις  14:00 το μεσημέρι, προκειμένου να λάβουν μέρος στην κινητοποίηση.

Όπως αναφέρουν τα σωματεία των εκπαιδευτικών, «ενώ έπρεπε τα ΠΥΣΠΕ και τα ΠΥΣΔΕ να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς από 18 Αυγούστου, το ΥΠΑΙΘ με προφορικές εντολές και δηλώσεις, έδωσε οδηγία στις διευθύνσεις να παγώσουν τις αποφάσεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020, θέτοντας ως προϋπόθεση την εφαρμογή της ατομικής τους αξιολόγησης».

Τέλος, οι εκπαιδευτικοί καλούν τη ΔΟΕ να  ανακοινώσει και να κηρύξει επίσης στάση εργασίας για την κινητοποίηση.

Τα καλέσματα των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων ΠΕ και  ΔΕ:

Υπερασπίζουμε τις/ους νέες/ους συναδέλφισσες/ους στη μονιμοποίησή τους,  δεν επιτρέπουμε την ομηρία τους από το ΥΠΑΙΘ

Υπερασπίζουμε τον αγώνα μας για να μην περάσει η ατομική αξιολόγηση!

Πανεκπαιδευτική Κινητοποίηση Παρασκευή 13/1 ΥΠΑΙΘ - στάση εργασίας 11-2 από ΟΛΜΕ, να κηρύξει άμεσα και η ΔΟΕ όπως έχει ήδη αποφασίσει

Σε ομηρία κρατά η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ τις/τους νεοδιόριστες/ους με την απειλή της αξιολόγησης. Ενώ έπρεπε τα ΠΥΣΠΕ και τα ΠΥΣΔΕ να τις/τους μονιμοποιήσουν από 18 Αυγούστου, το ΥΠΑΙΘ με προφορικές εντολές και δηλώσεις, χρησιμοποιώντας διατάξεις του ν.4589/2019 του ΣΥΡΙΖΑ, έδωσε οδηγία στις διευθύνσεις να παγώσουν τις αποφάσεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020, θέτοντας ως προϋπόθεση την εφαρμογή της ατομικής τους αξιολόγησης. Και σαν να μην έφτανε αυτό, κάλεσε τις διευθύνσεις εκπαίδευσης, που κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος προχώρησαν στη νόμιμη διαδικασία μονιμοποίησης των συναδέλφων/ισσών, να ακυρώσουν τις σχετικές διαπιστωτικές πράξεις και να πράξουν το αδιανόητο, να μετατρέψουν τις/ους μόνιμες/ους συναδέλφισσες/ους σε δόκιμες/ους.

Τίποτα δεν εμποδίζει τις ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ να εκδώσουν ΤΩΡΑ τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων ΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ. Όσες ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ αρνούνται να μονιμοποιήσουν τις/τους νεοδιόριστες/ους του ‘20, δεν τους εμποδίζει κάποια υπηρεσιακή υποχρέωση, αλλά επιλέγουν να υπηρετήσουν τη γραμμή  του ΥΠΑΙΘ και με δική τους ευθύνη να μπλοκάρουν την αυτονόητη μονιμοποίηση.

Από τη μια το ΥΠΑΙΘ επικαλείται για την καθυστέρηση των μονιμοποιήσεων την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, κάτι που δεν ισχύει μια και πουθενά δεν αναφέρεται ότι αυτή η διαδικασία αποτελεί προαπαιτούμενο. Από την άλλη ο νόμος μπορεί να ξηλώνεται, να χαλαρώνει και να παρακάμπτονται οι διατάξεις του για μονιμοποίηση στη διετία, και αυθαίρετα να γίνεται 3ετία ή ακόμη και 4ετία!

Δηλώνουμε με σαφήνεια ότι δε θα περάσει ο εκβιασμός! Οι συνάδελφοί/ισσές μας δεν χρειάζεται να αποδείξουν τίποτα για να μονιμοποιηθούν. Πέρασαν από σαράντα κύματα υπηρετώντας χρόνια το δημόσιο σχολείο από τη μια άκρη στην άλλη, σε νησιά, απρόσιτες, ορεινές περιοχές, αγωνίστηκαν με σθένος, συγκρούστηκαν με την προηγούμενη κυβέρνηση αντιδρώντας στο προσοντολόγιο. Με αυτούς τους αγώνες κατακτήθηκαν οι διορισμοί τους και δεν τους χαρίστηκαν από καμία κυβέρνηση.

Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επιχειρούν:

Να καταστήσουν όμηρους τους νεοδιόριστους συναδέλφους και να τους εκβιάσουν να αποδεχτούν την ατομική αξιολόγηση για να μονιμοποιηθούν.

Να υποχρεωθεί κάθε νεοδιόριστος/η να υποστεί τον επιθεωρητισμό ενός στρατού από αξιολογητές προκειμένου να αποφανθούν εάν θα γίνει μόνιμος/η ή θα παραμείνει δόκιμος/η.

Να ασκηθούν αφόρητες πιέσεις στους/στις νέους/νέες συναδέλφισσες/ους ώστε να υπακούσουν στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα και ιδιαίτερα στην αξιολόγηση, σκύβοντας το κεφάλι στο νέο σώμα προθύμων διευθυντών/ντριών που σχεδιάζουν να επιλέξουν.

Να ορθώσουν ένα ακόμα εμπόδιο στην ατελείωτη διαδρομή προς τη μονιμοποίηση, το οποίο, με μεροληπτικές και υποκειμενικές διαδικασίες, θα μπορεί και να απορρίπτει τη μονιμοποίηση ενός μέρους συναδέλφων και θα θέτει υπό αμφισβήτηση τη μονιμότητα στο δημόσιο γενικότερα.

Να προσπελάσουν με αυτόν τον τρόπο τη σθεναρή αντίσταση και τον αγώνα διαρκείας που δίνει το εκπαιδευτικό κίνημα ενάντια στην αξιολόγηση.

Και στο βάθος: γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ

Η κινητοποίηση της Παρασκευής μας αφορά όλες και όλους. Είναι κρίσιμο αγωνιστικό επεισόδιο του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, αλλά και του αγώνα για σταθερή και μόνιμη εργασία. Πολύ περισσότερο που η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει νέο νομοσχέδιο με θέμα «Νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών», παραπέμποντας στην εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, πιθανόν σε ένα μεικτό σύστημα όπου θα συνυπολογίζονται και τα προσόντα, απαξιώνοντας πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα του πτυχίου, και προσθέτοντας στο αέναο κυνήγι προσόντων έναν ακόμα φραγμό  ανταγωνισμού, διαλογής και απόρριψης. Όλοι/ες όσοι/ες εργάζονται θα πρέπει να αποδεικνύουν αδιάκοπα την καταλληλότητα και την εργασιακή τους “επάρκεια”, ανταγωνιζόμενοι/ες ο ένας την άλλη.

Η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ με την πολιτική της στο ζήτημα των μονιμοποιήσεων αποκαλύπτει καθαρά τις προθέσεις της συμπληρώνοντας το παζλ που ξεκίνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με το προσοντολόγιο. Επιδιώκει την απόλυτη αποσταθεροποίηση των εργασιακών σχέσεων, το αέναο κυνήγι απόδειξης της καταλληλότητας για ελαστική εργασία, για διορισμό, για μονιμοποίηση, για παραμονή στην εργασία… Και όλα αυτά ώστε ο/η εκπαιδευτικός να υποταχτεί στο σχολείο της αγοράς, του ανταγωνισμού, της κατηγοριοποίησης, της δεξιότητας, της άμεσης και έμμεσης ιδιωτικοποίησης, του αυταρχισμού - διοικητισμού και της αντιδημοκρατικής λειτουργίας, της διάλυσης του όποιου δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα έχει απομείνει.

Στην εποχή των τεράτων, μόνη αντιπολίτευση είναι οι αγώνες μας!

Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των νεοδιόριστων συναδέλφων και συναδελφισσών στην ακώλυτη μονιμοποίησή τους. Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να μπλοκάρουμε για μια ακόμα φορά την αξιολόγηση.

Απαιτούμε:

Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των 4.500 εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση.

Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του.

Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.

Κατάργηση των ν.4692 και 4823 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.

Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.

Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.

Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Καμία απόλυση αναπληρωτή/τριας.

Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία.

Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.

Συνεχίζουμε δυναμικά με νέα κινητοποίηση Παρασκευή 13/1, ΥΠΑΙΘ!

Το ΔΣ της ΔΟΕ έχει αποφασίσει ομόφωνα την κινητοποίηση αυτή από 29/12. Το καλούμε επιτέλους να την ανακοινώσει και να κηρύξει στάση εργασίας. Την ίδια απόφαση έχει βγάλει και η ΟΛΜΕ, έχοντας ήδη κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας 11 - 2. Καλούμε η κινητοποίηση να γίνει πανελλαδική, με κατέβασμα στην Αθήνα και με ταυτόχρονες κινητοποιήσεις στις διευθύνσεις όλης της χώρας. Να είμαστε όλες και όλοι εκεί!

Η δουλειά και η ζωή μας δε θα είναι ένα ατελείωτο κυνηγητό αξιολόγησης και βαθμών, δε θα  ζούμε με την απειλή και τον εκβιασμό. Διεκδικούμε ένα σχολείο δημοκρατικό, με ισότητα και αλληλεγγύη, ενιαίο 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο με δίχρονη προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση, σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, χωρίς ανταγωνισμούς, αξιολογήσεις και κατηγοριοποίηση, που θα υπερασπίζεται τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας και συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη!

Θεωρούμε ότι χρειάζεται να συνεχίσουμε με νέα πανελλαδική ημέρα δράσης, με κινητοποιήσεις και καταλήψεις στις διευθύνσεις. Καλούμε τις ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ να προχωρήσουν άμεσα στις μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων, όπως οφείλουν.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Αριστοτέλης»:

Οι νεοδιόριστοι είναι μόνιμες/οι!Όλες και όλοι στην κινητοποίηση 13/1 στο ΥΠΑΙΘ για την άμεση μονιμοποίησή τους (με 3ωρη στάση εργασίας)

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ με προφορικές εντολές και δηλώσεις, χρησιμοποιώντας διατάξεις του ν.4589/2019 του ΣΥΡΙΖΑ, έδωσε οδηγία στις διευθύνσεις να μην υπογράφουν ως οφείλουν τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020 θέτοντας ως προϋπόθεση την εφαρμογή της ατομικής τους αξιολόγησης. Μάλιστα, ανάμεσα στους  δ/ντες εκπ/σης που ανακάλεσαν τις μονιμοποιήσεις που είχαν κάνει κάτω από την πίεση των κινητοποιήσεων των συλλόγων μας, ήταν ο Κ. Μιχαηλίδης, δ/ντης της ΔΙΠΕ Α’ Αθήνας. Καλούμε το ΠΥΣΠΕ να ανακαλέσει την ανάκληση, να μονιμοποιήσει ξανά τις/τους νεοδιόριστες/ους της Α’ Αθήνας.

Η στόχευση της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της ΝΔ είναι φανερότατη. Χρησιμοποιούν την ανάγκη μονιμοποίησης των νεοδιόριστων για να αποδεχτεί η νέα βάρδια εκπαιδευτικών την αξιολόγηση στο σύνολό της  (ατομική και αξιολόγηση της σχολικής μονάδας) και να εκβιάσουν το εκπαιδευτικό κίνημα που την αντιπαλεύει.

Να το βάλουν καλά στο μυαλό τους, δεν θα γίνουμε δούρειος ίππος στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια! Θα μας βρουν μπροστά τους!

Οι νεοδιόριστοι του 2020, 2021 και 2022 είναι μόνιμες και μόνιμοι! Δε θα επιτρέψουμε να γίνουν οι νέοι/ες συναδέλφισσες/οι όμηροι ενός ωμού εκβιασμού που στόχο έχει να περάσει η ατομική αξιολόγηση και μάλιστα πάνω από τις ζωές των νεοδιόριστων. Αυτών που έχουν δουλέψει ως συμβασιούχοι με μειωμένα δικαιώματα σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Αυτών που υποχρεώθηκαν ως αναπληρωτές με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου να συγκεντρώνουν αενάως πρόσθετα πτυχία και μόρια που ποτέ δεν είναι επαρκή, που έχουν δει, όπως και όλοι οι εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι, το συνολικό εισόδημα να  μειώνεται δραματικά και τον μισθό να μην φτάνει για να βγει ο μήνας, αυτών που τόσα χρόνια δουλεύουν χωρίς καμία υποστήριξη, με Υπουργείο και Διοίκηση να «νίπτουν τας χείρας τους» και να απειλούν πλέον με πειθαρχικές ποινές όποιον/α δεν προσαρμόζεται στις επιταγές της αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής.

Η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ με τον νόμο 4823/21 «έχτισε» ένα ακόμη φραγμό που πρέπει οι νεοδιόριστες/οι να τον ξεπεράσουν για να ξεφύγουν από την ανασφάλεια του δόκιμου. Έθεσε ως τιμωρία για όσες/όσους αξιολογηθούν ως ανεπαρκείς, την παραμονή τους στη δόκιμη περίοδο.

Στο σχολείο της αξιολόγησης γίνονται καθεστώς ο ανταγωνισμός, η ανθρωποφαγία, η κατηγοριοποίηση και το χτύπημα του δημόσιου σχολείου, η διάλυση κάθε δημοκρατικής λειτουργίας, η υποταγή και η χειραγώγηση, η προσαρμογή σε όλα τα αντικεπαιδευτικά σχέδια κυβέρνησης, ΕΕ, ΟΟΣΑ.

Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των νεοδιόριστων συναδέλφων και συναδελφισσών στην ακώλυτη μονιμοποίησή τους! Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να μπλοκάρουμε για μια ακόμα φορά την αξιολόγηση. Τίποτα δε χαρίστηκε, με τους αγώνες μας κερδίζονται όλα!

Συνεχίζουμε δυναμικά!

Νέα κινητοποίηση Παρασκευή 13/1, ΥΠΑΙΘ!

Το ΔΣ της ΔΟΕ έχει αποφασίσει ομόφωνα την κινητοποίηση αυτή (από 29/12). Το καλούμε να την ανακοινώσει και να κηρύξει στάση εργασίας. Την ίδια απόφαση έχει βγάλει και η ΟΛΜΕ. Καλούμε η κινητοποίηση να γίνει πανελλαδική με κατέβασμα στην Αθήνα και με ταυτόχρονες κινητοποιήσεις στις διευθύνσεις όλης της χώρας.

Να είμαστε όλες και όλοι εκεί! Η δουλειά και η ζωή μας να μην είναι ένα ατελείωτο κυνηγητό αξιολόγησης και βαθμών, να μην ζούμε με την απειλή και τον εκβιασμό! Διεκδικούμε ένα σχολείο δημοκρατικό, με ισότητα και αλληλεγγύη, ενιαίο 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο με δίχρονη προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση, σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, χωρίς ανταγωνισμούς, αξιολογήσεις και κατηγοριοποίηση, που θα υπερασπίζεται τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!

Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη!

Θεωρούμε ότι χρειάζεται να συνεχίσουμε με νέα πανελλαδική ημέρα δράσης, με κινητοποιήσεις και καταλήψεις στις διευθύνσεις. Καλούμε τα ΠΥΣΠΕ να συνεδριάσουν και να προχωρήσουν στις μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων, όπως οφείλουν. Οι προφορικές οδηγίες και εντολές είναι απολύτως έωλες!

Απαιτούμε:

Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των 4.500 εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση.

Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του.

Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.

Κατάργηση των ν.4692 και 4823 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.

Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.

Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.

Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Καμία απόλυση αναπληρωτή/τριας.

Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία.

Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος                                      Η γραμματέας

Τάσσου Δήμητρα                                 Πετροπούλου Έλενα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...