Δε βλέπει πολλά κενά στα σχολεία εφέτος το Υπουργείο παιδείας. Ωστόσο, ενας νεοδιόριστος εκπαιδευτικός που υπηρετεί την οργανική του θέση στο ολοήμερο τμήμα του 11ου Δημοτικού Σχολείου στις Κουλίνες Κέρκυρας, μετακινείται για την κάλυψη αναγκών του Δημοτικού Σχολείου Κοντοκαλίου, στο οποίο απουσιάζουν από τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου ταυτόχρονα έξι (6!) εκπαιδευτικοί που νοσούν από covid-19, καταστρατηγώντας έτσι τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, και μάλιστα των πιο ευάλωτων..
Την καταγγελία αυτή κάνει ο ΣΕΠΕ της Κέρκυρας, χαρακτηρίζοντας προκλητική την αδιαφορία της Διοίκησης και του Υπουργείου Παιδείας για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, που διασφαλίζεται μόνο χάρη στον προσωπικό αγώνα, το φιλότιμο και την αγωνία των εκπαιδευτικών, οι οποίοι αντιμετωπίζονται ως οιονεί ταχυμεταφορείς γνώσεων με το κομμάτι, νομάδες σε ένα εκπαιδευτικό τοπίο που θυμίζει κινούμενη άμμο.
«Το ίδιο το Υπουργείο (απαξίωσης της) Παιδείας υπονομεύει το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών μετατρέποντας τα σχολεία σε απλά παιδοφυλακτήρια και τους εκπαιδευτικούς σε νταντάδες!», σημειώνει
Ολη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Κέρκυρας
Ενώ έχουν ήδη συμπληρωθεί δύο μήνες λειτουργίας των σχολείων και τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία είναι ανύπαρκτα, ο αυταρχικός κατήφορος του Υπουργείου Παιδείας και των κατά τόπους εντολοδόχων του συνεχίζεται και εντείνεται!
Με απόφαση της Διεύθυνσης Π.Ε. Κέρκυρας (και μάλιστα με προφορική εντολή η οποία αποτυπώθηκε εγγράφως την επόμενη ημέρα μετά την παρέμβαση του συλλόγου), μόνιμος νεοδιόριστος εκπαιδευτικός που υπηρετεί την οργανική του θέση στο ολοήμερο τμήμα του 11ου Δημοτικού Σχολείου στις Κουλίνες μετακινείται για την κάλυψη αναγκών του Δημοτικού Σχολείου Κοντοκαλίου, στο οποίο απουσιάζουν από χθες Δευτέρα 14 Νοεμβρίου ταυτόχρονα έξι (6!) εκπαιδευτικοί που νοσούν από covid-19, καταστρατηγώντας έτσι τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, και μάλιστα των πιο ευάλωτων. Κατά τα άλλα, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων δηλώνει συνεχώς στα τοπικά μέσα ενημέρωσης με περισσή υποκρισία ότι «τη φετινή σχολική χρονιά όλα είναι ελεγχόμενα χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα στη διδακτική διαδικασία» ότι «δεν υπάρχει κάτι να έχει απασχολήσει την εκπαιδευτική κοινότητα σε σχέση με τον covid19» και ότι «φέτος έχουν προσληφθεί πολλοί αναπληρωτές», με την πραγματικότητα να έρχεται να τον διαψεύδει πανηγυρικά!
Είναι εμφανής και προκλητική η αδιαφορία της Διοίκησης και του Υπουργείου Παιδείας για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, που διασφαλίζεται μόνο χάρη στον προσωπικό αγώνα, το φιλότιμο και την αγωνία των εκπαιδευτικών, οι οποίοι αντιμετωπίζονται ως οιονεί ταχυμεταφορείς γνώσεων με το κομμάτι, νομάδες σε ένα εκπαιδευτικό τοπίο που θυμίζει κινούμενη άμμο. Το ίδιο το Υπουργείο (απαξίωσης της) Παιδείας υπονομεύει το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών μετατρέποντας τα σχολεία σε απλά παιδοφυλακτήρια και τους εκπαιδευτικούς σε νταντάδες! Την ίδια στιγμή, το Υπουργείο σφυρίζει αδιάφορα για τα εκατοντάδες κενά εκπαιδευτικών ή προσπαθεί εκ των ενόντων να καλύψει τις ανάγκες των σχολείων, επιρρίπτοντας μάλιστα τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς! Αντί, λοιπόν να καλυφθούν όλα τα κενά, η πολιτική του υπουργείου Παιδείας και των Διευθύνσεων είναι να μοιράσουν τους εκπαιδευτικούς ώστε δήθεν να τα μπαλώσουν.
Προειδοποιούμε για ακόμα μία φορά ότι η κυβέρνηση αφήνει εκτεθειμένους εκπαιδευτικούς και μαθητές, όπως και τις οικογένειές τους. Ιδιαίτερα για τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι για μία ακόμα φορά δεν υπάρχει καμία ειδική μέριμνα βάζοντας την ίδια τους τη ζωή σε κίνδυνο.
Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν στα σχολεία από εκπαιδευτικούς που θα νοσήσουν!
Μετά την πενθήμερη καραντίνα για όσους νοσήσουν, προβλέπεται επιστροφή στο σχολείο ακόμα και αν κάποιος/α είναι θετικός/η(!). Τεράστιο ζήτημα υπάρχει με την άδεια των αναπληρωτών, καθώς όσοι μετά την πέμπτη ημέρα συνεχίζουν να έχουν συμπτώματα, θα χρεώνονται την άδεια!
Κανένα επιπλέον μέτρο δεν έχει παρθεί για την καθαριότητα στα σχολεία, παρά τις αυξημένες ανάγκες (5.000 επιπλέον τμήματα ολοήμερου).
Σε αυτό το πλαίσιο, καταγγέλλουμε τις ανεπίτρεπτες μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και απαιτούμε την κάλυψη των κενών με διορισμούς εκπαιδευτικών. Τέτοιου είδους ενέργειες αποτελούν όνειδος για το ΥΠΑΙΘ και την διοίκηση της εκπαίδευσης διότι απαξιώνουν τους εκπαιδευτικούς και επιχειρούν να επιρρίψουν τις ευθύνες των επιλογών της διοίκησης στις πλάτες των Διευθυντών/Διευθυντριών των σχολείων και των συλλόγων διδασκόντων. Καλούμε τη Διοίκηση να σεβαστεί τη στοιχειωδώς ομαλή λειτουργία των σχολείων, που δυσχεραίνει με τις απαράδεκτες αποφάσεις της, ενώ κόπτεται για την εφαρμογή της κακόφημης αξιολόγησης – διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, που περνά και μέσα από το χτύπημα της οργανικότητας και της σταθερής σχέσης εκπαιδευτικών – μαθητών όπως εδώ και που αποτελούν θεμέλιο της παιδαγωγικής ευθύνης. Καλούμε τα μέλη του συλλόγου μας να μην εκτελούν προφορικές – ανυπόγραφες εντολές της διοίκησης της Διεύθυνσης Π. Ε. Κέρκυρας και να ειδοποιούν άμεσα το σωματείο, ώστε να παρεμβαίνει άμεσα, σε περιπτώσεις παράνομων ενεργειών από την πλευρά της διοίκησης.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί άμεσα του θέματος.
Απαιτούμε:
Καθολική κάλυψη των κενών από την αρχή της σχολικής χρονιάς, με μόνιμο προσωπικό.
Ανάκληση των αυθαίρετων και παράτυπων μετακινήσεων. Καμία πρακτική καταστρατήγησης της οργανικότητας.
Προσλήψεις αναπληρωτών συναδέλφων/-ισσών αποκλειστικά για τα έκτακτα λειτουργικά κενά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη