olme thessaloniki
INTIME / ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Καλεί σε συμμετοχή στην απεργία 6 Απρίλη – Συμπαράσταση στον Σαϊντού – Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 31/03

Τη σύγχυση που προκάλεσε το Υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο που εξέδωσε στις 5/3/2022 σχετικά με το ωράριο των εκπαιδευτικών  της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στηλιτεύει με ανακοίνωσή της η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Συγκεκριμένα κατηγορεί το υπουργείο ότι για άλλη μία φορά προκάλεσε αναστάτωση καθώς η εγκύκλιος αναφέρει ως ωράριο τις 20 ώρες  για όσους έχουν πάνω από 12 έτη υπηρεσίας  χωρίς να αναφέρει τη μείωση σε 18 ώρες για όσους έχουν πάνω από 20 έτη υπηρεσίας. Όπως σημειώνει η ανακοίνωση δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο καθώς το ίδιο πρόβλημα είχε προκύψει τον Νοέμβρη του 2021 με το Υπουργείο να εκδίδει τότε συμπληρωματική διευκρίνιση  ότι δεν έχει αλλάξει  κάτι σχετικά με τη μείωση του ωραρίου σε 18 ώρες. 

Η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τονίζει ότι «αποτελεί πρόκληση ακόμη και η παραμικρή υπόνοια για νέα αύξηση ωραρίου» ενώ ξεκαθαρίζει ότι «συνεχίζουμε να διεκδικούμε το ωράριο που είχαμε πριν την αύξηση του 2013» και προειδοποιεί «Ούτε σκέψη για αύξηση του ωραρίου!».

Επίσης στη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης αποφασίστηκε η συμμετοχή στην απεργιακή συγκέντρωση στις 6 Απρίλη καθώς και πραγματοποίηση Γενικής Συνέλευσης την Πέμπτη  31/03 στο 1ο Γ/Σ Σταυρούπολης στις 6.00 μ.μ..

Παράλληλα στο ΔΣ αποφασίστηκε να σταλεί κείμενο για την «αποκαλυπτική εγκύκλιο του Υπουργείου που προτρέπει την εκπαιδευτική κοινότητα να “αξιοποιεί” τους χώρους του σχολείου, ώστε να εξασφαλίζει πόρους» σε μία προσπάθεια «να μετακυλήσουν την ευθύνη για τη λειτουργία των σχολείων σε γονείς και εκπαιδευτικούς».

Επίσης με κείμενο θα απαντήσουν στο γεγονός ότι ο «ΓΓ καθιστά μοναδικούς υπεύθυνους για την ολοκλήρωση της ύλης τους εκπαιδευτικούς». Παράλληλα θα γραφτεί κείμενο για το αίτημα της μετατροπής της υποχρεωτικής υπηρεσίας στην οργανική θέση σε έναν χρόνο και για το «κόψιμο» του μισού μεροκάματου σε περίπτωση άδειας λόγω νόσησης από κορονοϊό για τους αναπληρωτές.

Την ίδια ώρα, αποφασίστηκαν παρεμβάσεις στη Δημοτική αρχή Λαγκαδά και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για πρόβλημα διαμόρφωσης κατάλληλης υποδομής σε σχολείο της περιοχής.

Τέλος ομόφωνα αποδεκτά έγιναν ψηφίσματα για την Αναστολή εργασίας Υγειονομικού προσωπικού και το γεγονός ότι χιλιάδες εργαζόμενοι απειλούνται με απόλυση, για την καταγγελία της αυταρχικής συμπεριφοράς της Διευθύντριας του 12ου Δημοτικού Σχολείου εναντίον 20 εκπαιδευτικών και για τη στήριξη της αίτησης του Σαϊντού να παραμείνει στη χώρα μας.

Ολόκληρη η ανακοίνωση για την αύξηση του ωραρίου

«Για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας  προκάλεσε σύγχυση και αναστάτωση, καθώς σε εγκύκλιο που εξέδωσε στις 5/3/2022 σχετικά με το ωράριο των εκπαιδευτικών  της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  αναφέρει ως ωράριο τις 20 ώρες  για όσους έχουν πάνω από 12 έτη υπηρεσίας  χωρίς να αναφέρει τη μείωση σε 18 ώρες για όσους έχουν πάνω από 20 έτη υπηρεσίας

Την ίδια αναστάτωση προκάλεσε το Νοέμβρη του 2021 για το ίδιο θέμα όταν το Υπουργείο εξέδωσε συμπληρωματική διευκρίνιση  ότι δεν έχει αλλάξει  κάτι σχετικά με τη μείωση του ωραρίου σε 18 ώρες. 

Σε ανακοίνωση της ΟΛΜΕ στις 4/11/21 επισημαίνεται ότι η μείωση στο καταληκτικό ωράριο των 18 ωρών παραμένει με βάση σχετική εγκύκλιο του 2010. Η εγκύκλιος αυτή αναφέρεται και στο πρόσφατο έγγραφο του Υπουργείου με ημερομηνία 5/3/22, χωρίς  όμως αναφορά στο περιεχόμενό της. 

Οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας εκπαίδευσης είναι οι μόνοι υπάλληλοι του Δημοσίου οι οποίοι πλήρωσαν τα χρόνια των μνημονίων, όχι μόνο με απώλειες στο μισθό τους, αλλά και με αύξηση ωραρίου. Έχουν αυξημένα αντανακλαστικά σχετικά με το θέμα αυτό, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που η κυβέρνηση είναι φανερό πως δεν μπορεί να καλύψει τα κενά σε προσωπικό με τους ανεπαρκέστατους σε σχέση με τις ανάγκες  διορισμούς και παρά τους χιλιάδες αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (περίπου 50.000 φέτος). Πρόβλημα που δεν έλυσε ούτε με τις υποχρεωτικές υπερωρίες που προσπαθεί να επιβάλει  σε μαζική κλίμακα. 

Όταν  η επαγγελματική εξουθένωση σε καιρό πανδημίας έχει χτυπήσει κόκκινο  με τους πολλαπλούς ρόλους που καλούμαστε να εκπληρώσουμε  χωρίς καμία βοήθεια (και νοσηλευτές και ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί…. και αξιολογούμενοι), με μισθούς που δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ούτε τα απαραίτητα, αποτελεί πρόκληση ακόμη και η παραμικρή υπόνοια για νέα αύξηση ωραρίου

Αν  υπουργείο και κυβέρνηση αρέσκονται να ελέγχουν το επίπεδο ετοιμότητας του κλάδου μας  για το θέμα του ωραρίου, τους πληροφορούμε  ότι συνεχίζουμε να διεκδικούμε το ωράριο που είχαμε πριν την αύξηση του 2013. Και επειδή το θέμα  της αύξησης  του ωραρίου έχει πολλές φορές τεθεί σε κείμενα του ΟΟΣΑ που προτείνει «αύξηση του εβδομαδιαίου διδακτικού ωραρίου του συνόλου των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 22 ώρες, με πλήρη κατάργηση της προοδευτικής μείωσης ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας», αλλά και διάφορων ‘‘σοφών’’, τους προειδοποιούμε ‘‘Ούτε σκέψη για αύξηση του ωραρίου!’’».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
συνελευση φοιτητεσ
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση
Ζητούν και προκήρυξη θέσεων μονίμων στελεχών στα Κέντρα Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση