Μαθητές ΕΠΑΛ: «Πάλι στο Περιθώριο το μέλλον μας;»
INTIME NEWS / ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
«Πάλι στο Περιθώριο το μέλλον μας;» - Επιστολή του 2ου ΕΠΑΛ Ευόσμου στην υπουργό Παιδείας

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, αποστέλλει το τμήμα κομμωτικής τέχνης του 2ου ΕΠΑΛ Ευόσμου, αναφορικά με το μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας των ΕΠΑΛ.

«Εμείς το τμήμα Κομμωτικής Τέχνης, το απαρτίζουμε 31 διψασμένοι για μάθηση σπουδαστές και υπάρχουν ουκ ολίγα τμήματα πλήρη και άλλα υπερπλήρη! Λόγω της έλλειψης καθηγητών η μαθητεία δεν έχει ξεκινήσει για εμάς. Εμείς, λοιπόν, είμαστε Σπουδαστές 2ης Κατηγορίας; Γιατί μας στερείτε το υπέρτατο δικαίωμα στην μάθηση; Που είναι η δωρεάν δημόσια παιδεία;», αναφέρουν.

Με την επιστολή τους ζητούν την ισότιμη και άμεση έναρξη του μεταλυκειακού έτους - τάξη μαθητείας για όλες τις ειδικότητες, την άμεση πρόσληψη αναπληρωματικών εκπαιδευτικών για να καλυφθούν τα κενά στις δομές των ΕΠΑ.Λ. και την άμεση έγκριση των προκηρύξεων μόνιμων εκπαιδευτικών από τον Αύγουστο του 2021.

Αναλυτικά:

ΘΕΜΑ: Πάλι στο Περιθώριο το μέλλον μας; - Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

Αξιότιμοι,

κα. Υπουργέ,

κα. Υφυπουργέ,

κ. Γενικέ Γραμματέα,

Το 2ο ΕΠΑ.Λ Ευόσμου Θεσσαλονίκης είναι μια σχολική δομή από τις μεγαλύτερες στην Β. Ελλάδα, με αρκετές ειδικότητες και με Εσπερινά Τμήματα για όσους θέλουν μια δεύτερη ευκαιρία. 

Πολλοί μαθητές πίστεψαν στην μόρφωση μεγαλύτερου επιπέδου, καθώς και στην ομαλή ένταξη τους στην αγορά εργασίας, το οποίο αποτελεί και βασικός στόχος του Υπουργείου Παιδείας.

Επομένως, αποφασίσαμε (όπως και πολλοί άλλοι) να προβούμε σε αιτήσεις για το μεταλυκειακό έτος και πολλοί από εμάς, αφήσαμε στο περιθώριο υποχρεώσεις στρατιωτικές, εργασιακές (καθότι πρέπει να μην εργαζόμαστε κάπου για να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα), οικογενειακές, άλλες επιμορφωτικές σταδιοδρομίες με το όποιο οικονομικό και ψυχολογικό κόστος. Μάλιστα πολλοί είναι αυτοί που μετακόμισαν στον νομό μας για να παρακολουθήσουν τη μαθητεία, άλλοι παρακαλέσαμε για να βρούμε εργοδότες για μαθητεία. Και τώρα τι γίνεται; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ; Για ποιο λόγο επιτρέψατε να γίνουν τόσες αιτήσεις, κάνοντας τόσες θυσίες, εφόσον δεν είχατε πρόβλεψη και σκοπό να τις υλοποιήσετε; Ήταν λάθος που σας εμπιστεύτηκαν οι οικογένειες μας, οι εργοδότες μας και εμείς οι ίδιοι; 

Ως απόφοιτοι του 2ου ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου ζητούμε ισότητα στην εκπαίδευση. Εμείς το τμήμα Κομμωτικής Τέχνης, το απαρτίζουμε 31 διψασμένοι για μάθηση σπουδαστές και υπάρχουν ουκ ολίγα τμήματα πλήρη και άλλα υπερπλήρη! Λόγω της έλλειψης καθηγητών η μαθητεία δεν έχει ξεκινήσει για εμάς. Εμείς, λοιπόν, είμαστε Σπουδαστές 2ης Κατηγορίας; Γιατί μας στερείτε το υπέρτατο δικαίωμα στην μάθηση; Που είναι η δωρεάν δημόσια παιδεία;

Είναι απαράδεκτο το γεγονός να θέλουμε να «μάθουμε» και να μας ξεριζώνετε μία από τις βασικότερες αξίες αυτού του τόπου, ενώ, ήδη σε άλλες πόλεις έχει ξεκινήσει η μαθητεία!
Εκλιπαρούμε ζητώντας:

• Την ισότιμη και άμεση έναρξη του μεταλυκειακού έτους - τάξη μαθητείας για όλες τις ειδικότητες.
• Την άμεση πρόσληψη αναπληρωματικών εκπαιδευτικών για να καλυφθούν τα κενά στις δομές των ΕΠΑ.Λ.
• Την άμεση έγκριση των προκηρύξεων μόνιμων εκπαιδευτικών από τον Αύγουστο του 21. 
Υ.Γ. Όταν μιλάμε για αναβάθμιση της παιδείας και υποστήριξη των εκπαιδευτικών δομών των ΕΠΑ.Λ. μιλάμε για βούληση που ενσαρκώνεται σε έργα και πράξεις, όχι για υποσχέσεις που πέφτουν στο κενό. Μήπως εντέλει, είμαστε όντως σπουδαστές 2ης κατηγορίας; 

Με εκτίμηση,

Τμ. Κομμωτικής Τέχνης 2ου ΕΠΑ.Λ Ευόσμου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksiologisi2.jpg
Αξιολόγηση: «Στηρίζουμε τον εκπαιδευτικό που απαλλάχθηκε από τα καθήκοντά του λόγω της απεργίας – αποχής»
«Το δικαίωμα μας στην απεργία είναι κατοχυρωμένο με τους αγώνες μας και δε θα το παραδώσουμε»
Αξιολόγηση: «Στηρίζουμε τον εκπαιδευτικό που απαλλάχθηκε από τα καθήκοντά του λόγω της απεργίας – αποχής»