taksi-mathites-sxoleia-ekpaideusi1
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Δείτε τους πίνακες με τα κενά

Μεγάλα προβλήματα εντοπίζει η ΕΛΜΕ Πάρου-Αντίπαρου αναφορικά με τα κενά εκπαιδευτικών που καταγράφονται στα σχολεία της περιοχής.

Μάλιστα, όπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ, στα αιτήματα για κάλυψη των διδακτικών αναγκών, το υπουργείο απάντησε με τη συνήθη πρακτική των συγχωνεύσεων, τις τρίτες αναθέσεις και την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών.

«Παρά και τα απαράδεκτα αυτά ημίμετρα, το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε στο σύνολό του», τονίζει η ΕΛΜΕ, που παραθέτει και σχετικό αναλυτικό πίνακα με όλα τα καταγεγραμμένα κενά.

Η ανακοίνωση

Παρά τις διαβεβαιώσεις της Υπουργού Παιδείας κυρίας Ν. Κεραμέως ότι τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία είναι απόρροια των αδειών και της συνταξιοδότησης αρκετών εκπαιδευτικών, σήμερα, τρεις μήνες περίπου μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, εξακολουθούν να υφίστανται κενά που δεν οφείλονται σε κανέναν από τους παραπάνω λόγους αλλά στην ολιγωρία του Υπουργείου.

Στα αιτήματα του κλάδου για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών, το ΥΠΑΙΘ απάντησε με τις συντμήσεις τμημάτων σε πολλές περιοχές της χώρας, την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, μέσω των υποχρεωτικών υπερωριών για τις ανάγκες της υπηρεσίας, και τις δεύτερες  και τρίτες αναθέσεις. Ωστόσο, παρά και τα απαράδεκτα αυτά ημίμετρα, το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε στο σύνολό του.

Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο σε αρκετά σχολεία να λειτουργούν διογκωμένα τμήματα κατευθύνσεων Λυκείου με 25 και 27 μαθητές ή να μην υπάρχoυν συνάδελφοι για να διδάξουν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα κατεύθυνσης  ή μαθήματα Λυκείου που εξετάζονται με τράπεζα θεμάτων ή να αναγκάζονται οι μαθητές να επιλέγουν άλλη ξένη γλώσσα από αυτή που είχαν διδαχτεί το προηγούμενο σχολικό έτος.

Στο πλαίσιο αυτό, επειδή, όπως ορίζει το Σύνταγμα της χώρας μας, η εκπαίδευση αποτελεί δημόσιο αγαθό, δηλαδή παρέχεται δωρεάν από το κράτος και όλοι ανεξαιρέτως έχουν ισότιμη πρόσβαση σε αυτό, απαιτούμε από τους αρμοδίους του Υ.ΠΑΙ.Θ να προβούν στις προβλεπόμενες  ενέργειες για την κάλυψη των αναγκών σε διδακτικό προσωπικό και στη συνέχεια, αφού εξασφαλίσουν στο δημόσιο σχολείο όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει το Σύνταγμα για την ομαλή λειτουργία του, ας έρθουν να το αξιολογήσουν κι αυτό και τους εκπαιδευτικούς του.

Στη συνέχεια παρατίθεται πίνακας με τα εκπαιδευτικά κενά που υφίστανται αυτή τη στιγμή στα σχολεία των δήμων Πάρου και Αντιπάρου.

elme_parou-kena-pinakas1.jpg
elme_parou-kena-pinakas2.jpg

 

elme_parou-kena-pinakas3.jpg
elme_parou-kena-pinakas4.jpg

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεριφος
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
Στην κατηγορία Niveau A1 : Olympie-Pierre de Coubertin για το έτος 2024
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
βουλή
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη
Θρασκιά: Όταν εντέλει ο σκοπός για τον οποίο οι μαθητές με αναπηρία πηγαίνουν στο σχολείο καθημερινά δεν εξυπηρετείται, δεν μπορεί παρά να είναι...
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη