Εκπαιδευτικοί Δημοτικού στη Χίο: Να μην γίνει το σχολείο μας Πειραματικό
«Όχι» στον χαρακτηρισμό του σχολείου μας ως Πειραματικό, λέει ο Σύλλογος Διδασκόντων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου

Την έντονη ανησυχία τους εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου για τον χαρακτηρισμό του σχολείου ως Πειραματικό, παρά την ομόφωνη αντίθεση του Συλλόγου Διδασκόντων, και για τις αρνητικές εξελίξεις που θα επιφέρει.

Επίσης, ο Σύλλογος Διδασκόντων καλεί τους αρμόδιους να αναθεωρήσουν τη στάση τους και να μην προτείνουν το 8ο Δημ. Σχ. Χίου ως Πειραματικό.

«Είμαστε αντίθετοι με τον χαρακτηρισμό του σχολείου μας ως Πειραματικού, καθώς πιστεύουμε ότι στο συγκεκριμένο είδος σχολείων υπάρχει εξωτερική αξιολόγηση που βασίζεται και στην αποδοτικότητα των μαθητών και στη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα και σε ομίλους δραστηριοτήτων» επισημαίνουν σε κείμενο διαμαρτυρίας του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου.

  «Δε νοείται για μας σχολείο με κατάργηση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών, ενός κατοχυρωμένου εργασιακού δικαιώματος. Η κατάργηση της οργανικής συνεπάγεται την παύση της εργασιακής θέσης καθώς και της εκπαιδευτικής και οικογενειακής σταθερότητας. Αντιδρούμε στην κατάταξη των εκπαιδευτικών με βάση τα επιπλέον πτυχία και τα επιμέρους «προσόντα» που έχουν πληρωθεί αδρά. Φοβόμαστε ότι στα Πειραματικά σχολεία ο κάθε εκπαιδευτικός θα ανταγωνίζεται τον άλλον στη βάση των προγραμμάτων και της αξιολόγησης προκειμένου να διατηρήσει μια προσωρινή θέση» τονίζει.

  «Δε νοείται για εμάς σχολείο όπου καταργούνται οι γεωγραφικοί περιορισμοί και τα παιδιά επιλέγονται με κλήρωση και όχι με βάση το σχολείο της γειτονιάς τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην κοινωνικοποίησή τους και στη διευκόλυνση των γονέων» προσθέτει.

Τέλος, αναφέρει ότι «η επιπλέον χρηματοδότηση που απαιτεί ένα τέτοιο σχολείο δεν είναι διόλου εξασφαλισμένη, αφού θα αναζητηθεί από το διασυνδεδεμένο τμήμα Α.Ε.Ι.  και ίσως από χορηγίες».

Η διαμαρτυρία των δασκάλων

Αναλυτικά, το κείμενο διαμαρτυρίας του Συλλόγου Διδασκόντων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου:

   Ως σύλλογος διδασκόντων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου είμαστε αντίθετοι στις τακτικές που εφαρμόζονται, σύμφωνα με τις οποίες το σχολείο μας οδεύει στον χαρακτηρισμό του ως Πειραματικό δια της επιβολής, παρά την αντίθετη γνώμη όλων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτό.

  Είμαστε αντίθετοι με τον χαρακτηρισμό του σχολείου μας ως Πειραματικού, καθώς πιστεύουμε ότι στο συγκεκριμένο είδος σχολείων υπάρχει εξωτερική αξιολόγηση που βασίζεται και στην αποδοτικότητα των μαθητών και στη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα και σε ομίλους δραστηριοτήτων. Είναι διαφορετικό ζήτημα να αξιολογείται η εκπαιδευτική διαδικασία σε σχέση με τις νέες διδακτικές πρακτικές και άλλο να αξιοποιείται η αξιολόγηση για την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αλλαγή του εκπαιδευτικού προσωπικού.

  Δε νοείται για μας σχολείο με κατάργηση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών, ενός κατοχυρωμένου εργασιακού δικαιώματος. Η κατάργηση της οργανικής συνεπάγεται την παύση της εργασιακής θέσης καθώς και της εκπαιδευτικής και οικογενειακής σταθερότητας. Αντιδρούμε στην κατάταξη των εκπαιδευτικών με βάση τα επιπλέον πτυχία και τα επιμέρους «προσόντα» που έχουν πληρωθεί αδρά. Φοβόμαστε ότι στα Πειραματικά σχολεία ο κάθε εκπαιδευτικός θα ανταγωνίζεται τον άλλον στη βάση των προγραμμάτων και της αξιολόγησης προκειμένου να διατηρήσει μια προσωρινή θέση.

  Δε νοείται για εμάς σχολείο όπου καταργούνται οι γεωγραφικοί περιορισμοί και τα παιδιά επιλέγονται με κλήρωση και όχι με βάση το σχολείο της γειτονιάς τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην κοινωνικοποίησή τους και στη διευκόλυνση των γονέων. Θέλουμε ακόμη να επισημάνουμε ότι η επιπλέον χρηματοδότηση που απαιτεί ένα τέτοιο σχολείο δεν είναι διόλου εξασφαλισμένη, αφού θα αναζητηθεί από το διασυνδεδεμένο τμήμα Α.Ε.Ι.  και ίσως από χορηγίες.

  Πιστεύουμε πως ο βασικός ρόλος του σχολείου είναι να δέχεται στην αγκαλιά του όλα τα παιδιά χωρίς καμία απολύτως διάκριση. Σκοπός του είναι η ολόπλευρη μόρφωση όλων των μαθητών, η κοινωνικοποίηση, η ανάπτυξη των ικανοτήτων και η διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων. Εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας ότι, εάν επιβληθεί ο χαρακτηρισμός του σχολείου μας ως Πειραματικού παρά την ομόφωνη αντίθεση του συλλόγου διδασκόντων, οι εξελίξεις θα είναι αρνητικές. Ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί που αγωνιζόμαστε καθημερινά για την πρόοδο των μαθητών μας σε όλους τους τομείς, καλούμε τους αρμόδιους να αναθεωρήσουν τη στάση τους και να μην προτείνουν το 8ο Δημ. Σχ. Χίου ως Πειραματικό.

Ο  Σύλλογος Διδασκόντων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων