νηπιαγωγός, μολύβια
Τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών: Χωρίς δασκάλα για τρίτη φορά φέτος οι μαθητές της α' τάξης στο 3ο δημοτικό Κορωπίου - Δριμύ κατηγορώ των γονέων κατά του υπουργείου Παιδείας

Την αγανάκτησή τους εκφράζουν οι γονείς της α' τάξη στο 3ο δημοτικό σχολείου Κορωπίου, καθώς για τρίτη φορά φέτος τα παιδιά τους θα αλλάξουν εκπαιδευτικό στα μέσα της σχολικής χρονιάς. 

«Με έκπληξη μάθαμε ότι η δασκάλα τους αναπληρώτρια εκπαιδευτικός Π.Ε. 70 με τρίμηνη σύμβαση πρόκειται να απολυθεί τον Απρίλιο με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να αλλάζουν τον 3ο κατά σειρά δάσκαλο για φέτος» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι γονείς, υπογραμμίζοντας μάλιστα πως ειδικά φέτος η χρονιά αυτή είναι εξαιρετικά δύσκολη και προβληματική λόγω της πανδημίας.

«Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε γιατί η δασκάλα μας θα πρέπει να απολυθεί και την ίδια στιγμή το κενό στη θέση που τώρα καλύπτει θα συνεχίσει να υπάρχει! Τι σχεδιασμός είναι αυτός που αδιαφορεί για τα παιδιά μας και αντιμετωπίζει την αναπληρώτρια δασκάλα τους  σαν ευκαιριακά εργαζόμενη που δουλεύει κάποιους μήνες και μετά την «πετάνε» έξω από το σχολείο» τονίζουν, και ζητούν άμεση λύση.

Αναλυτικά η επιστολή: 

Εμείς, οι γονείς των μαθητών της Α΄Τάξης στο 3ο δημοτικό σχολείο Κορωπίου, διαμαρτυρόμαστε με τον πιο έντονο τρόπο για την μεγάλη αδικία που υφίστανται τα παιδιά μας. Με έκπληξη μάθαμε ότι η δασκάλα τους αναπληρώτρια εκπαιδευτικός Π.Ε. 70 με τρίμηνη σύμβαση πρόκειται να απολυθεί τον Απριλίο με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να αλλάζουν τον 3ο κατά σειρά δάσκαλο για φέτος. 

Αρχές Οκτώβρη του 2020 πληροφορηθήκαμε πως η εκπαιδευτικός που είχε αναλάβει το τμήμα των παιδιών μας θα βγει σε άδεια ευπαθούς ομάδας covid, λόγω κύησης. Χρειάστηκαν 3 εβδομάδες αναστάτωσης και ταλαιπωρίας και ουσιαστικής απώλειας μαθημάτων, που κάθε άλλο παρά βοηθούσε στην ομαλή προσαρμογή και ένταξη των παιδιών μας στο Δημοτικό για να έρθει νέα δασκάλα.

Τα παιδιά μας είναι στην Α΄ δημοτικού σε μια πολύ καθοριστική τάξη καθώς τώρα ξεκινάνε το ταξίδι τους στη γνώση και διαμορφώνουν τη σχέση τους με το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς. Έχουν ανάγκη, περισσότερο από κάθε άλλη ηλικία, τη σταθερή δασκάλα/ο που θα είναι το σημείο αναφοράς τους για το σχολείο.

Αυτό γίνεται περισσότερο αναγκαίο από ποτέ σε μια εξαιρετικά προβληματική χρονιά για τη φοίτησή τους. Μια τέτοια χρονιά που συγκλονίζεται από την πανδημία και ενώ οι οικογένειες μας έχουν ήδη υποστεί όλες τις αρνητικές συνέπειες της, τα παιδιά μας στερούνται του αυτονόητου δικαιώματος τους να βρίσκονται στο φυσικό χώρο μάθησης και κοινωνικοποίησης του σχολείου. Κι αυτό γιατί  το Υπουργείο Παιδείας ένα χρόνο τώρα δεν εξασφάλισε την αναγκαία αραίωση των μαθητών σε μικρότερα τμήματα με επιπλέον εκπαιδευτικούς και υποδομές. Το Υπουργείο Παιδείας εύκολα και με ελαφρότητα ισχυρίζεται ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το διδακτικό χρόνο στην τάξη με τηλεεκπαίδευση.

Τα σχολεία ανοίγουν και κλείνουν αιφνιδίως, τα μέτρα προστασίας εισάγονται και στη ζωή της σχολικής κοινότητας – μάσκες και αντισηπτικά, απόσταση, αποφυγή ανάμειξης μαθητών,προσέλευση καθώς και αναχώρηση από διαφορετικές πόρτες - τα πρωτάκια μας αλλά και εμείς οι γονείς τους γνωρίζουμε πρωτόγνωρες και απίστευτα δύσκολες συνθήκες, καθώς καλούνται να διδαχθούν την ύλη της Α΄Δημοτικού μέσω τηλεκπαίδευσηςοι γονείς, ή ακόμα χειρότερα οι ηλικιωμένοι αναλαμβάνουν την παράλληλη με την εκπαιδευτικό στήριξη ποσό μάλλοντην στιγμή που η τρίτη ηλικίαείναι  ευάλωτη και αυτούς πρωταρχικά προστατεύουμε !!! Η μόνη σταθερότητα  που τους είχε απομείνει δεν ήταν παρά το πρόσωπο της δασκάλας τους, και τώρα μας λένε ότι η δασκάλα θα πρέπει να απολυθεί τον Απρίλιο!!!

Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε γιατί η δασκάλα μας θα πρέπει να απολυθεί και την ίδια στιγμή το κενό στη θέση που τώρα καλύπτει θα συνεχίσει να υπάρχει! Τι σχεδιασμός είναι αυτός που αδιαφορεί για τα παιδιά μας και αντιμετωπίζει την αναπληρώτρια δασκάλα τους  σαν  ευκαιριακά εργαζόμενη που δουλεύει κάποιους μήνες και μετά την «πετάνε» έξω από το σχολείο. Γιατί αγνοούν την εξαιρετική παιδαγωγική σχέση που έχει ήδη αναπτυχθεί και αποτελεί καθοριστικό κίνητρο μάθησης για  τα παιδιά μας.Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο και η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Αττικής που έχουν  την ευθύνη για την εξασφάλιση των όρων για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη ποιότητα εκπαίδευσης να προχωρούν σε τόσο αντιπαιδαγωγικές ενέργειες ; 

Πως κάτω από αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες εσείς σχεδιάζετε  να αλλάξουν τα παιδιά μας δασκάλα για 3η κατά σειρά φορά τη φετινή σχολική χρονιά. 

Αυτό είναι εγκληματικό για τα παιδιά μας και θέτει σε σοβαρότατο κίνδυνο να διαταράξει μακροπρόθεσμα πλέον την ψυχοκοινωνική ισορροπία της οικογένειας κάτι το οποίο η κυβέρνηση με δηλώσεις της απεύχεται επικοινωνιακά. Είναι ντροπή. Για ποια ποιότητα στην εκπαίδευση τολμάτε να μιλάτε όταν βλέπουμε αυτό που κάνετε στα παιδιά μας;

Είμαστε αποφασισμένοι να μην  επιτρέψουμε την αναίτια και βίαιη διακοπή της δουλειάς της δασκάλας του τμήματος Α1 με τα παιδιά μας.Καλούμε γονείς, συλλόγους, ενώσεις, ομοσπονδία  γονέων να ενώσουμε τη φωνή μας και να σταματήσουμε μια αδικία που όπως πληροφορούμαστε  προσβάλει  τα μορφωτικά δικαιώματα  των παιδιών μας και χιλιάδων μαθητών πανελλαδικά αλλά και τις θέσεις εργασίας εκατοντάδων εκπαιδευτικών. 

Απαιτούμε να ανανεώσετε τη σύμβαση της δασκάλας των παιδιών του Α1 στο 3ο Δ.Σ. Κορωπίου. 

Καμία απόλυση αναπληρωτή στη διάρκεια της χρονιάς δεν αξίζει στα παιδιά μας και σε κανένα παιδί.

Απαιτούμε να καταργηθούν οι τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να διαπιστώσει ότι είναι αντιπαιδαγωγικό και απαράδεκτο εργασιακά μέτρο και τελικά πέρα από τους εκπαιδευτικούς αυτός που την «πληρώνει»  είναι τα παιδιά μας. 

Τα παιδιά μας χρειάζονται μόνιμους εκπαιδευτικούς και ανοιχτά και ασφαλή σχολεία  για να κερδίσουν τη γνώση και τη ζωή. Αυτά έχει υποχρέωση να τα παρέχει η πολιτεία.

Αναμένουμε με αγωνία την ικανοποίηση του αυτονόητου αιτήματός μας, δηλαδή την ανανέωση της σύμβασης της δασκάλας του Α1 στο 3ο ΔΣ Κορωπίου έως το τέλος της σχολικής χρονιάς  διαφορετικά θα προχωρήσουμε σε δυναμικές αντιδράσεις μαζί με τους εκπαιδευτικούς, γιατί αυτό το χρωστάμε στα παιδιά μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sillalitirio-ekpaideutikoi.jpg
Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή
Ο αγώνας στα χέρια των Πρωτοβάθμιων σωματείων και των εκπαιδευτικών - Ζητούν επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής και από τις Ομοσπονδίες
Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή
γιαγιά
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
Πώς μπορούν οι γιαγιάδες, οι παππούδες, οι θείοι και οι νονοί να εισπράττουν 500 ευρώ από το πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς»;
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
ilikiomenos
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
Δεν λειτούργησε η πυρανίχνευση στο θάλαμο του άτυχου άνδρα
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή...
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης