Ένα χρόνο σχεδόν μετά το πρώτο Lockdown στη χώρα μας και η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας, ακόμα δεν έχουν λάβει παρά ελάχιστα μέτρα για το άνοιγμα των σχολείων και την ασφαλή λειτουργία τους.
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δάφνης Υμηττού κατηγορεί την κυβέρνηση για πλήρη αδιαφορία ως προς τα δημόσια σχολεία και την εκπαίδευση των παιδιών, αφού ένα χρόνο τώρα αν και υπήρχε πολύτιμος χρόνος για την ενίσχυση της υγείας και την αντιμετώπιση της πανδημίας η κυβέρνηση δεν έκανε τίποτα.
Οι γονείς δημιούργησαν ένα πλάνο με όλα τα μέτρα που «πήρε» ή «δεν πήρε» η κυβέρνηση για τα σχολεία:
Ένας χρόνος σήμερα από το πρώτο οριζόντιο κλείσιμο των εκπαιδευτικών δομών της χώρας! Υποτίθεται για 14 ημέρες. Μας είπαν προληπτικά. Να προλάβουμε τον κίνδυνο, είπαν. Τα παιδιά μας "βόμβες", είπαν. Μετά τα ξεείπαν. Μετά τα ξαναείπαν. Πότε τα μικρά, πότε τα μεγάλα. Και συνεχίζουμε. Ακορντεόν, μας είπαν! Και μας έκαναν!
ΕΝΕΡΓΕΙΑ/ΜΕΤΡΟ | ΕΓΙΝΕ | ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ | ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
Μικρότερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα |
|
V | Αντιθέτως εν μέσω πανδημίας, νομοθετήθηκε αύξηση αριθμού μαθητών ανά τάξη |
Νέες αίθουσες ή αξιοποίηση άδειων αιθουσών για διάσπαση τμημάτων |
|
V | Υπάρχουν άδειες αίθουσες σε σχολεία, ενώ στη διπλανή αίθουσα στοιβάζονται 27 παιδιά! Για νέες αίθουσες ή έξυπνη χρήση άλλων χώρων, καμία κίνηση. |
Αύξηση προσωπικού καθαριότητας |
|
V | Σε επίπεδο δήμου μας, ο αριθμός του προσωπικού καθαριότητας στην περίοδο της πανδημίας και συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, μειώθηκε κατά ένα άτομο. Για να είμαστε δίκαιοι, αυξήθηκαν οι ώρες εργασίας κάποιων εκ του προσωπικού. Το αποτέλεσμα είναι η καθαριότητα των σχολείων να παραμένει στα ίδια χαμηλά επίπεδα, αλλά να έχει προστεθεί η ανάγκη αντιμετώπισης μιας πανδημίας |
Περιορισμός κινητικότητας (λογική φούσκας) |
|
V | Δεν καταλάβαμε γιατί σε μαθήματα ειδικοτήτων, που μέχρι πέρσι είχαμε 1-2 εκπαιδευτικούς σε σχολείο, που αντίστοιχα συμπλήρωναν ωράριο σε 2 σχολεία ο καθένας, φέτος ειδικά, έχουμε έως και 4 εκπαιδευτικούς για το ίδιο μάθημα (πχ πληροφορική) που αντίστοιχα πηγαίνουν σε 4 σχολεία και έτσι από 3-4 σχολεία που αλληλοεπιδρούσαν μεταξύ τους, τώρα φτάνουμε να αλληλεπιδρούν 16 σχολεία. Φούσκα η φούσκα! Όπως, επίσης δεν καταλάβαμε γιατί δεν προβλέφθηκε λύση (προσλήψεις λέγεται) ώστε να μην αναμειγνύονται τμήματα σε μαθήματα όπως η β ξένη γλώσσα. Να μη μιλήσουμε για το ολοήμερο... Φούσκα η φούσκα! |
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός για όλους |
|
V | Όχι για όλους, μα ούτε και για τους λίγους. Ελάχιστα τάμπλετ δόθηκαν σε εκπαιδευτικούς και οικογένειες, σε μια αναλογία που δεν τιμά κανέναν μας. Όσο για το περίφημο voucher των 200 ευρώ, που αφορά τα πολύ χαμηλά εισοδήματα, ακόμα προγραμματίζεται. Έναν χρόνο μετά. Η απόλυτη παραδοχή των κοινωνικών ανισοτήτων. |
Τεστ |
| V | Έξυπνα και μη έξυπνα τεστ έμειναν σε ασκήσεις επί χάρτου ή σε διαγγέλματα. |
Εμβολιασμός |
|
V | Καμία προτεραιοποίηση ούτε σε εκπαιδευτικούς, ούτε σε προσωπικό καθαριότητας, ούτε στους μαθητές της Γ Λυκείου. |
Σαφείς οδηγίες αντιμετώπισης (ύποπτου/πιθανού) κρούσματος |
|
V | Σημειώθηκαν διαφορετικές οδηγίες σε όμοιες περιπτώσεις και διαφορετικές οδηγίες μεταξύ εγκυκλίων, γεγονός που αποδόμησε την εμπιστοσύνη μας σε αυτές |
Ιατρικό/Νοσηλευτικό προσωπικό |
|
V | Ένας δάσκαλος ανέλαβε τον ρόλο αυτό, με όπλο λίγες σελίδες οδηγιών και μια ποδιά, όχι μαθητική, τύπου νοσοκομειακή |
Μάσκες |
V |
V | Μετά από ένα φιάσκο μασκών, που κόστισε πάνω από 6.000.000 ευρώ, μοιράστηκαν μετά από 10 μήνες απ το πρώτο κλείσιμο σχολείων δύο μάσκες σε κάθε (;) παιδί |
Αντισηπτικά |
V |
V | Κάτι δόθηκε, αλλά για κάποιον λόγο όλοι σχεδόν οι σύλλογοι γονέων αγόρασαν επιπλέον αντισηπτικά και όλοι σχεδόν οι γονείς έδιναν στα παιδιά τους ατομικό αντισηπτικό |
Λοιπά είδη καθαριότητας |
|
V | Μην το κουράζουμε. Χειροπετσέτες και λοιπά αναφερόμενα στις εγκυκλίους, παρέμειναν άγνωστες λέξεις |
Παγουρίνο |
V |
V | Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (ίσως λόγω μεγέθους) δόθηκαν μισό χρόνο μετά ατομικά αλουμινένια παγουρίνο από ιδιωτική πρωτοβουλία, πολυδιαφημιζόμενη από την Υπουργό Παιδείας |
Ενσυναίσθηση |
|
V | Είσαι 17 χρονών. Παίζεται και η υγεία σου και το μέλλον σου. Και νομοθετούν την αλλαγή συστήματος εισαγωγής στο πανεπιστήμιο, με άμεση εφαρμογή του νόμου. Συμμορφώσου και ούτε κιχ. Αν δεν είναι αυτή η απόλυτη ενσυναίσθηση, τότε ποια είναι; |
Ανοιχτά παράθυρα |
V |
| Το υπερμέτρο που (ω, ναι) εφαρμόσθηκε. Και τι πειράζει που η θερμοκρασία έπεσε πλησίον των 0 βαθμών; Τα παράθυρα να μείνουν ανοικτά. Είπατε κάτι για τα μυαλά;;;; |
Ας μην απορούν κάποιοι γιατί η ατομική ευθύνη που επιδείξαμε, ως κοινωνία, στη συντριπτική μας πλειοψηφία πριν έναν χρόνο, χαρίζοντας, κλεισμένοι στα σπίτια μας, πολύτιμο χρόνο στην Κυβέρνηση να ενισχύσει την υγεία και να οργανώσει ένα πλάνο αντιμετώπισης της πανδημίας, με σοβαρές παρεμβάσεις σε παιδεία, ΜΜΜ κλπ έχει δώσει την θέση της στην άρση της εμπιστοσύνης, την αμφισβήτηση, την απογοήτευση, τον θυμό!
Εμείς, οι πολίτες, την ευθύνη μας την αναλάβαμε και την κάναμε πράξη. Εσείς;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη