Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ για ΚΥΑ για διπλώματα δραματικών σχολών: Παραβιάζονται τα δικαιώματα των αποφοίτων μας
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τα διπλώματα των δραματικών σχολών προσβάλλει το κύρος των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ

Επίσης, υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι «εάν θεωρηθεί ότι οι απόφοιτοι δραματικών σχολών κατέχουν ισότιμο τίτλο σπουδών με τα παλαιά ΤΕΙ, τότε οι ίδιοι δύνανται να εγγραφούν στους καταλόγους εκπαιδευτικών για διορισμό ή πρόσληψη αναπληρωτών και να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, παραβιάζοντας τα δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Σχολής μας»

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Κοσμητείας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ για την ισοτιμία των διπλωμάτων των δραματικών σχολών με τα πτυχία του κλάδου ΠΕ 91.01 (Θεατρικών Σπουδών):

«Η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στηρίζει την προσφυγή του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών στο Συμβούλιο της Επικράτειας για την ακύρωση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τις «προϋποθέσεις και τη διαδικασία αναγνώρισης ισοτιμίας των Ανωτέρων Σχολών Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης του ν. 1158/1981 (Α΄ 127) όπως ισχύει» [ΦΕΚ Β' 3196/2-8-2018].

Η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής θεωρεί ότι η συγκεκριμένη ΚΥΑ, που επιτρέπει στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π) «να αποφαίνεται για την αναγνώριση ισοτιμίας τίτλων σπουδών που έχουν χορηγήσει οι Ανώτερες Δημόσιες και Ιδιωτικές Σχολές Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης, που διέπονται από το ν. 1158/1981 (Α΄ 127) και τα Προεδρικά Διατάγματα, που έχουν εκδοθεί με εξουσιοδότηση του νόμου αυτού, έως την ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 3149/2003 (Α΄ 141), με τους τίτλους που χορηγούσαν έως τις 10.6.2003 τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.), χωρίς αντιστοιχία προς υπάρχουσες κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα ειδικότητες των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων», προσβάλλει το κύρος των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών και συνιστά παράβαση του άρθρου 16 του Συντάγματος, καθώς η πλειονότητα των παραπάνω καλλιτεχνικών σχολών είναι ιδιωτικά εκπαιδευτήρια τριετούς διάρκειας σπουδών.

Εάν θεωρηθεί ότι οι απόφοιτοι δραματικών σχολών κατέχουν ισότιμο τίτλο σπουδών με τα παλαιά ΤΕΙ, τότε οι ίδιοι δύνανται να εγγραφούν στους καταλόγους εκπαιδευτικών για διορισμό ή πρόσληψη αναπληρωτών και να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, παραβιάζοντας τα δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Σχολής μας.

Η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής, υπερασπίζοντας τον δημόσιο εκπαιδευτικό χαρακτήρα και το περιεχόμενο των σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, πρωτίστως δε τα δικαιώματα των αποφοίτων του ίδιου Τμήματος σε ακαδημαϊκό και επαγγελματικό επίπεδο, ζητάει την ακύρωση της εν λόγω Κοινής Υπουργικής Απόφασης [ΦΕΚ Β' 3196/2-8-2018]».

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR:

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης