Thumbnail
Τοποθέτηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 55ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 55ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης τάσσεται κατά της υπουργικής απόφασης που αφορά την τοποθέτηση κάμερας και την ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος στις σχολικές αίθουσες (Υ.Α.) (ΦΕΚ 1859-15/5/2020).

Θεωρούμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία βασίζεται στην αλληλεπίδραση του εκπαιδευτικού με το μαθητή και θα πρέπει να γίνεται αυθόρμητα, ζωντανά και ελεύθερα, πράγμα που παρεμποδίζεται από το φόβο του ελέγχου της κάμερας. Ακόμα και αν διασφαλίζονται πλήρως τα προσωπικά δεδομένα, ακόμα και τότε, η κάμερα θα λειτουργεί κατασταλτικά στην ελεύθερη έκφραση των εκπαιδευτικών και των μαθητών.

Σε ακόμα πιο μειονεκτική θέση θα βρεθούν μαθητές που είναι συνεσταλμένοι και δυσκολεύονται να εκφραστούν, ακόμα και μέσα, στις μέχρι πρότινος ασφαλείς και χωρίς καταγραφές σχολικές αίθουσες.

Τέλος είμαστε κάθετα αντίθετοι στην έκθεση των παιδιών μας, μέσω της ζωντανής αναμετάδοσης, σε τρίτους, καθώς δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι δεν θα γίνουν αντικείμενο παρακολούθησης και θεάματος.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 55ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλιοθήκη, βιβλία, ράφι, μελέτη, ανάγνωση
Πολλαπλό βιβλίο: Οδηγείται σε «φιάσκο» με ευθύνη του Υπουργείου; Στα «κάγκελα» οι εκδότες καταγγέλλουν το ΥΠΑΙΘΑ
Η εξέλιξη αυτή, θέτει σε αμφιβολία την πρόβλεψη να φτάσουν στα σχολεια τα νέα πολλαπλά βιβλία από τον Σεπτέμβριο του 2025
Πολλαπλό βιβλίο: Οδηγείται σε «φιάσκο» με ευθύνη του Υπουργείου; Στα «κάγκελα» οι εκδότες καταγγέλλουν το ΥΠΑΙΘΑ